Online TV
БлогиКілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05...

Кілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05 нормально працювала

Зараз дуже багато точиться розмов про роботу оперативної служби 15-05. Мовляв, додайте ще кілька мобільних номерів і все буде добре.

Не буде. Кілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05 нормально працювала.

Перше. Страшний сон комунальника

Оперативна служба 15-05 має стати не просто службою, яка приймає дзвінки і передає інформацію комунальникам. Вона має стати страшним сном для цих же комунальників. Має бути чіткий регламент реагування на скарги. Відкритий люк – 3 години, щоб його закрити (закрив Водоканал, а потім вже з’ясовують чий то люк, чия мережа, хто має компенсувати затрати водоканалу). Впало дерево – 4 години на те, щоб його розпилити і вивезти. Немає опалення в будинку – доба у комунальників відремонтувати труби. Не працює ліфт – залежно від ситуації: поточний ремонт – до двох діб, капітальний – відповідно до нормативів. І так далі і тому подібне. Чіткий контроль заявки і передача її виконавцю. Не виконали – директор КП без премії, директор департаменту ЖКК без премії. І не мер на власний розсуд вирішує, кого і на скільки позбавити премії, а служба 15-05. Тоді її боятимуться і виконуватимуть усе, що вони передають.

Друге. Контроль.

Важко проконтролювати роботу комунальника, перебуваючи в кабінеті з телефоном. Тому на допомогу мають прийти: а) ті, хто скаржилися (дзвінок для контролю їм); б) громадські волонтери (оператор набирає людину, яка проживає, вчиться чи працює в тому мікрорайоні і вона перевіряє чи закрили люк, чи обрізали дерево, чи відремонтували дроти). При цьому обов’язковим є відео- чи фотопідтвердження.

Третє. Розвиток

Не треба ніяких нових номерів телефонів. Люди мають запам’ятати один номер: 15-05. Вивести його для дзвінків з будь-якого оператора мобільного зв’язку (безкоштовно), мати скайп-зв'язок, акаунт в соціальних мережах. Комутаторні лінії тощо. Оснастити службу сучасними гаджетами, щоб приймати фото і відео, архівувати інформацію, зберігати її. Вже існує безліч можливостей комунікувати, а служба 15-05 нині – це лише стаціонарний, мобільний (який не завжди беруть) і скайп.

Друзі! Та ми живемо в 21 столітті! Оперативна служба 15-05 – це не лише відповідь на запит по телефону. Це й інформування громади. Через те ж саме СМС-оповіщення, надсилання інформації через електронну пошту тощо. Це повна і розширена комунікація між владою і жителями. Оператор не повинен відповідати: "Там ОСББ і це не наші повноваження" або "Ми про це нічого не знаємо, нам сигнали не надходили".

Четверте. Кол-центр міста

У перспективі Оперативна служба мала б стати повноцінним міським кол-центром. Типу 911 у США.

Сергій Кузляєв
Сергій Кузляєв
черкаський журналіст

Черкаська громада провела в останню путь Захисника України

Черкаська громада у скорботі. В останню путь провели солдата Сергія Кушніра, який віддав своє життя, захищаючи свободу та територіальну...

На Черкащину насуваються теплі антициклони – Гідрометцентр

Ще вчора на ранок висота снігового покриву на Черкащині становила 1-3 см, а сьогодні від нього не лишилося і...

Цікаве:

Прості поради черкащанам, що врятують ваші кімнатні рослини

Зима відчутно змінює умови в наших домівках, і це...

П’ять сортів картоплі, що “провалили” сезон-2025 у центральних областях: результати дегустації

Не всі сорти картоплі демонструють гарну врожайність, багато з...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x