БлогиКілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05...

Кілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05 нормально працювала

-

- Advertisment -

Зараз дуже багато точиться розмов про роботу оперативної служби 15-05. Мовляв, додайте ще кілька мобільних номерів і все буде добре.

Не буде. Кілька ідей, що треба зробити, аби оперативна служба 15-05 нормально працювала.

Перше. Страшний сон комунальника

Оперативна служба 15-05 має стати не просто службою, яка приймає дзвінки і передає інформацію комунальникам. Вона має стати страшним сном для цих же комунальників. Має бути чіткий регламент реагування на скарги. Відкритий люк – 3 години, щоб його закрити (закрив Водоканал, а потім вже з’ясовують чий то люк, чия мережа, хто має компенсувати затрати водоканалу). Впало дерево – 4 години на те, щоб його розпилити і вивезти. Немає опалення в будинку – доба у комунальників відремонтувати труби. Не працює ліфт – залежно від ситуації: поточний ремонт – до двох діб, капітальний – відповідно до нормативів. І так далі і тому подібне. Чіткий контроль заявки і передача її виконавцю. Не виконали – директор КП без премії, директор департаменту ЖКК без премії. І не мер на власний розсуд вирішує, кого і на скільки позбавити премії, а служба 15-05. Тоді її боятимуться і виконуватимуть усе, що вони передають.

Друге. Контроль.

Важко проконтролювати роботу комунальника, перебуваючи в кабінеті з телефоном. Тому на допомогу мають прийти: а) ті, хто скаржилися (дзвінок для контролю їм); б) громадські волонтери (оператор набирає людину, яка проживає, вчиться чи працює в тому мікрорайоні і вона перевіряє чи закрили люк, чи обрізали дерево, чи відремонтували дроти). При цьому обов’язковим є відео- чи фотопідтвердження.

Третє. Розвиток

Не треба ніяких нових номерів телефонів. Люди мають запам’ятати один номер: 15-05. Вивести його для дзвінків з будь-якого оператора мобільного зв’язку (безкоштовно), мати скайп-зв'язок, акаунт в соціальних мережах. Комутаторні лінії тощо. Оснастити службу сучасними гаджетами, щоб приймати фото і відео, архівувати інформацію, зберігати її. Вже існує безліч можливостей комунікувати, а служба 15-05 нині – це лише стаціонарний, мобільний (який не завжди беруть) і скайп.

Друзі! Та ми живемо в 21 столітті! Оперативна служба 15-05 – це не лише відповідь на запит по телефону. Це й інформування громади. Через те ж саме СМС-оповіщення, надсилання інформації через електронну пошту тощо. Це повна і розширена комунікація між владою і жителями. Оператор не повинен відповідати: "Там ОСББ і це не наші повноваження" або "Ми про це нічого не знаємо, нам сигнали не надходили".

Четверте. Кол-центр міста

У перспективі Оперативна служба мала б стати повноцінним міським кол-центром. Типу 911 у США.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Сергій Кузляєв
Сергій Кузляєв
черкаський журналіст
- Advertisement -

Черкаська прокуратура досягла зміни рішення суду у справі грабіжника, який напав на літнього чоловіка

Прокуратура домоглася зміни рішення суду першої інстанції у справі 36-річного грабіжника, який напав на літнього чоловіка. Про це повідомляє...

Чи буде інтернет в Черкасах у випадку блекаутів: Лаут відповів

Інтернет у жителів Черкас під час блекаутів буде. Про це журналістам vikka.ua розповів очільник черкаської компанії провайдера «McLaut» Віталій...

Цікаве:

Для черкащанок фахівці провели майстер-класи з догляду за домашніми тваринками (ВІДЕО)

У Черкасах відбулась безкоштовна консультація по догляду за тваринами....

Як безпечно заощаджувати на догляді за речами

Відвідуючи магазин побутової хімії, ти все частіше звертаєш увагу...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x