НовиниЧеркащинаВсе більше черкащан передають покази електролічильників через електронні сервіси...

Все більше черкащан передають покази електролічильників через електронні сервіси  

-

- Advertisment -

ПАТ «Черкасиобленерго» дбає про комфорт та зручність своїх споживачів, тому постійно модернізує послуги з передачі показників електролічильників за допомогою електронних сервісів. Про це повідомляє пресслужба ПАТ «Черкасиобленерго».

лічильник електрика
te.20minut.ua

Так, за дев’ять місяців 2021 року кількість споживачів, які скористались електронними сервісами, зросла майже вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Про це свідчать аналітичні дані програмно-апаратного комплексу «Кол-центр».

За словами начальника кол-центру Даніїла Гулака, спеціалісти дирекції з інформаційних технологій та зв’язку щомісяця здійснюють аналіз та контроль функціонування електронних сервісів, а також моніторинг кількості споживачів, які скористались тим чи іншим видом електронних систем прийому показників електричних лічильників.

– Якщо порівняти дані програмно-апаратного комплексу «Кол-центр», то за 9 місяців 2019 року за допомогою електронних сервісів Viber bot та Telegram bot, особистого кабінету та форми на сайті було прийнято 471 тисячу повідомлень. Тоді як оператори кол-центру прийняли менше дзвінків про передачу показників електролічильників, зокрема 370 тисяч. Починаючи з 2019 року кількість повідомлень через електронні сервіси виросла майже вдвічі порівняно з дзвінками, прийнятими операторами кол-центру. За 9 місяців 2021 року електронними сервісами отримано 806 тисяч повідомлень. Тоді як операторами кол-центру прийнято 340 тисяч дзвінків про передачу показників. Цей показник свідчить про зручність користування електронними сервісами. Адже це економить час як наших споживачів, так і операторів кол-центру, – зауважив Даніїл Гулак.

Нагадаємо, вперше користуватись послугою передачі показників лічильника через безкоштовний Viber bot споживачі розпочали на початку 2018 року. З метою збільшення можливостей електронної передачі показів, додатково до наявного корпоративного Viber bot з 2021 року розроблено та впроваджено в експлуатацію Telegram bot.

Крім того, програмно-апаратним комплексом «Кол-центр» також були проаналізовані дані щодо послуги з SMS-інформування споживачів Черкаської області про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії. Така послуга була запроваджена ПАТ «Черкасиобленерго» на початку 2021 року.

Так, станом на 1 жовтня 2021 року про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії поінформовано 47 тисяч споживачів, надіслано 172 тисячі SMS-повідомлень.

Загалом, за словами Даніїла Гулака в середньому споживачам надходить 30-35 тисяч повідомлень за місяць.

Спеціалісти ПАТ «Черкасиобленерго» наголошують, що і надалі працюватимуть над поліпшенням якості електронних сервісів та послуг з метою забезпечення комфорту та зручності споживачів Черкаської області.

А також нагадуємо, що детальну інструкцію з використання Viber bot та Telegram bot ви можете переглянути у розділі Показники на головній сторінці офіційного сайту ПАТ «Черкасиобленерго».

Крім того, на сайті Товариства функціонує Швидка форма та Особистий кабінет споживача за допомогою яких також можна передавати покази лічильника.

Товариство рекомендує споживачам скористатись електронними сервісами та обрати для себе найзручніший формат передачі показників електролічильників.

Як повідомляла раніше vikka.ua, як врятувати Замкову гору: політик та краєзнавець — про скандальну забудову

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Черкаська прокуратура досягла зміни рішення суду у справі грабіжника, який напав на літнього чоловіка

Прокуратура домоглася зміни рішення суду першої інстанції у справі 36-річного грабіжника, який напав на літнього чоловіка. Про це повідомляє...

Чи буде інтернет в Черкасах у випадку блекаутів: Лаут відповів

Інтернет у жителів Черкас під час блекаутів буде. Про це журналістам vikka.ua розповів очільник черкаської компанії провайдера «McLaut» Віталій...

Цікаве:

Для черкащанок фахівці провели майстер-класи з догляду за домашніми тваринками (ВІДЕО)

У Черкасах відбулась безкоштовна консультація по догляду за тваринами....

Як безпечно заощаджувати на догляді за речами

Відвідуючи магазин побутової хімії, ти все частіше звертаєш увагу...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x