«АТБ» запустив національний благодійний проєкт з технологією доповненої реальності «Брайти»

«Допомагати граючись». З таким лозунгом лідер вітчизняного ритейлу «АТБ» у співпраці з NTI Loyalty та за підтримки Дитячого фонду ООН ( ЮНІСЕФ) запустив національний благодійний проєкт з технологією доповненої реальності «Брайти».

«Брайти» допоможуть зібрати кошти на лікування та реабілітацію поранених дітей. Мета проекту – зібрати кошти на лікування поранених дітей та будівництво реабілітаційного центру. Щоб допомогти, треба безкоштовно завантажити мобільний додаток «Брайти», а потім гроші за придбаних героїв автоматично перерахують до благодійного фонду АТБ.

ВАЛЕРІЙ БОНДАР, ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ АТБ-МАРКЕТ:

«Коли діти приходять до нас в маркети . вони купують ці кепси, кожен кепс- це окремий герой. є більш прості. які можна отримати разом з чеками за покупку. Якщо діти хочуть більше вигравати, то у них є можливіть купити більш крутих»

Відвідувач АТБ Макар брав участь у акції «АТБ-арена», а тепер зацікавився настільною грою «Обережно міна”, гроші від купівлі якої йдуть на протезування дітей.

МАКАР, ВІДВІДУВАЧ АТБ МАРКЕТУ:

«Це цікава гра. Можна дізнатись про нові міни, які можна побачити».

Ігри від «АТБ» навчають дітей правил поводження з небезпечними предметами Батько Макара пан Петро вважає, що діти під час війни мають знати, як поводитися з небезпечними предметами. Легше їх цьому навчити у ігровій формі.

ПЕТРО, ВІДВІДУВАЧ АТБ МАРКЕТУ:

«Дітям цікаво у ці ігри грати, при тому ще й досвід якийсь отримують. і можуть розказати ще які бувають міни, як це все опасно на сьогоднішній день»

Щоб «оживити» «Брайти», потрібно навести камеру на реальний об’єкт, а мобільний додаток поєднає зображення з його цифровим доповненням. Тож «Брайти» не тільки допоможуть зібрати кошти, а й знімуть стрес у дітей, кажуть розробники.

ВАЛЕРІЙ БОНДАР, ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ АТБ-МАРКЕТ:

«Мій син, моя дружина їм дуже подобається, головне , що вони розуміють. що вони допомагають дітям».

За 4 дні застосунок «Брайти» вийшов на перше місце в рейтингу AppStore. А відео з героями зібрали понад два з половиною мільйони переглядів у YouTube та TikTok.

Читайте також: Черкаський фотограф здивував інтернет-спільноту красою Тясмину (ФОТО) 

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net