Online TV
БлогиВажко бути лохом…

Важко бути лохом…

- Advertisment -

Коли треба виїхати з міста я, як «правильна» громадянка, їду маршруткою з автостанції попри те, що доводиться переплачувати 50 копійок за обслуговування. Востаннє їхала рано-вранці у поминальну неділю і хочу поділитися досвідом: за що автостанція «здерла» з мене півгривні.
Заходжу до приміщення автостанції і бачу кілометрові черги у дві працюючі із чотирьох існуючих кас. Обираю меншу, стою хвилин десять і чую, що посадка на мій маршрут завершується. Випроситися у бабусь із яскравими штучними квітами в руках взяти квиток без черги не вдалося – виявляється, вони теж хочуть на ту ж маршрутку. Підходжу до маршрутки, прошуся у контролера розрахуватись із водієм. Я така не одна, а тому чую:
– Куди ви всі претеся в канце та канцов? Я вам рускім язиком сказала, ідіть в касу, купляйте білєти, слєдуща маршрутка буде через десять мінут, не умрете, єслі підождитє. У нас тут такий порядок. Нє устраює? Ходіть пішком!
«Ікарус» із п’ятьма пасажирами їде. Повертаюсь в чергу із рештою ображених охочих виїхати. Сварка однієї з нас із персоналом принесла свої плоди: відкрилася іще одна каса. Вистоявши чергу і придбавши омріяні квитки, зрозуміли, що наступна маршрутка не через десять, а через 20 хвилин. Одна з моїх колег по нещастю вирішила збігати «по нужді», і там із неї здерли 1,50 грн. за вбиральню без зручностей, хоча при цьому автостанція обіцяє при пред’явленні квитка бонус – безкоштовне користування туалетом.
Із запізненням на вісім хвилин виїжджаємо-таки з автостанції. У двадцяти метрах від неї автобус зупиняється, щоб підібрати пасажирів: вони вже не платять 50 копійок за обслуговування автостанції, не стоять у черзі і не слухають хамовитих контролерок, які не побажали представитись, щоб ми могли залишити їм повідомлення у книзі скарг. Ще через кілька хвилин і після кількох зупинок маршрутка забивається вщент, що нічим дихати і страшно їхати. Запитуємо у водія, коли прибудемо. Відповідає, що через годину. Цікавимося, чому в квитку, купленому автостанції, прибуття вказане на двадцять хвилин раніше. Мовчить.
…Не вважаючи себе дурною, я відчула себе повним «лохом» тільки тому, що вчиняю, як «правильна» громадянка. Зате, як людина із вищою освітою, я знаю, за що я заплатила 50 копійок:
1) 10 копійок – за те, що автостанція не передбачила напливу людей у поминальні дні і не відчинила кас;
2) 10 – за те, що мене не впустили до порожньої маршрутки тільки тому, що я не встигла купити квиток, бо (дивитися пункт перший),
3) 10 – за те, що зі мною по-хамски розмовляла контролерка і обманула із часом відправлення,
4) 10 копійок – за безкоштовний туалет, за вхід в який однак доводиться платити,
5) ще 10 – за те, що маршрутка відправилася пізніше, ніж за графіком, бо працівниця автостанції довго виписувала відомість.
От вам і культура обслуговування. Хотіла ще написати про те, як мене змусив водій встати зі свого місця, щоб посадити своїх друзів, які підсіли на наступних зупинках у Черкасах, але зрозуміла, що лох – то діагноз і на моєму місці вже б ніхто і ніколи не користувався послугами автостанцій. То нащо вони нам?

Юлія Фомічова
Юлія Фомічова
журналіст
- Advertisement -

На Черкащині громадська організація за рік отримала дохід в 3,5 млн грн (ОНОВЛЕНО)

Громадська організація “Проти Корупції” із реєстрацією в Черкаській області  отримала за 2024 рік 3,5 млн грн. Про це свідчать дані...

На Черкащині офіційно призначили нового головного прокурора

Володимир Пономаренко, новий очільник Черкаської обласної прокуратури зустрівся із колективом. Про це пишуть на сторінці обласної прокуратури. "Відповідно до пріоритетів,...

Цікаве:

Які спортивні добавки справді працюють: правда без маркетингу

Ринок спортивного харчування щороку зростає – разом із кількістю...

Літнє взуття для активних днів: як обрати ідеальні кеди на теплу пору

У літньому гардеробі важливу роль відіграє зручне, дихаюче та...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас