Жителі Чигиринщини у відчаї вийшли на протест проти руйнування їхніх будинків

Про те, що на Чигиринщині через велику завантаженість автотранспортом руйнуються дороги, було відомо вже давно.

Починаючи з 2005 року, експлуатація доріг в районі посилилась за рахунок того, що на повну потужність запрацював "НІБУЛОН". У перші роки трафік в сезон був не більший за 60 вантажних автомобілів на добу, нині ж це число зросло до 700, оскільки до всього, ще й черкаський міст закрили на ремонт і через аварійний стан Тясминської дамби рух нею було обмежено. Всі ці чинники призвели до катастрофічного руйнування дорожного полотна.

Особливо постраждала обласна автомобільна дорога місцевого значення Чигирин – Стецівка  /Р-10/, що пролягає через село Галаганівку.

Інтенсивність автотранспорту тут зросла настільки, що страждати почала не тільки сама дорога, а й будинки чигиринців обабіч неї. Наслідки катастрофічні, немає жодної хати при дорозі, яка б не отримала пошкодження. До того ж, біля дороги немає пішохідних доріжок, тому вантажівки створюють реальну небезпеку для людей в місті, які часто ходять дорогою на базар чи в школу. Наразі мешканці Чигирина у відчаї, адже можуть втратити власні домівки, якщо все буде продовжуватись в тому ж темпі. І це навіть не згадуючи вже про неможливість добратись до лікарні чи обласного центру розбитою дорогою.

На сьогодні вони не бачать іншого способу вирішити це питання, аніж громадським протестом – перекрити рух транзитного транспорту містом.

Варто зауважити, що проект підсилення вказаної дороги обраховується не менше, ніж у 12 млн грн, у той же час міський річний бюджет становить лише 11 млн грн, тобто перспектива отримати коштом громади нормальну дорогу з посиленням, яка не буде давати вібрацію на будинки і руйнувати їх, мало ймовірна.

Через надзвичайну ситуацію із дорогами в Чигиринському районі, на запрошення депутатів Чигиринської місцевої ради, місто відвідав заступник голови Черкаської обласної ради, депутат Вадим Гайович, який особисто вислухав обурену громаду. Поспілкувалися та погодили план дій.

 

Після візиту до Чигирина Вадим Юрійович терміново зустрівся з губернатором Юрієм Ткаченком, в результаті чого відбулась нарада за участю заступників голови Черкаської ОДА Віталія Коваля, Костянтина Омаргалієва, начальника управління транспорту Сергія Чубаня та керівника Служби автомобільних доріг області.

В результаті голова ОДА підписав розпорядження, де доручив терміново виготовити і змонтувати заборонні знаки на виїзді з міста Черкаси у бік Чигирина, з метою спрямувати в об’їзд через Смілу важкий транспорт.

Згодом повинні такі ж знаки розробити та встановити на в’їзді в місто Чигирин.

Також готується звернення до Служби автомобільних доріг України, щоб вона дала відповідне доручення Кіровоградській обласній службі встановити такі ж знаки на в’їзді у Черкаську область.

Як зазначила Служба автомобільних доріг України, найкоротші терміни, в які можна встановити такі знаки, – тиждень в нашій області та місяць в Кіровоградській, враховуючи всю процедуру.

"Принаймні, це перші кроки для виходу з цієї тяжкої ситуації на дорогах Чигиринщини. Об’їзд транспорту через Смілу дозволить зняти соціальну напругу в регіоні. Наступний крок – треба шукати кошти на ремонт дорожного полотна, та врегульовувати питання реконструкції насосної станції, бо ця ситуація набуває загрозливого характеру для області в цілому", – зазначив Вадим Гайович.

Як повідомляв сайт vikka.ua, страйкарі заблокували рух транспорту по вулиці Чигиринській через непроїзну дорогу.

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут