З 1991 року Черкаси почали експлуатувати тролейбуси великої місткості ЗИУ 10, так звані в народі гармошки, повідомив на своїй сторінці у Facebook представник громадської ради при КП "Черкасиелектротранс" Валерій Мироненко.
"Черкаси було третім містом після Москви і Санкт-Петербурга і першим серед українських міст, де почали експлуатувати такі тролейбуси та ще й в такій кількості. Загалом Черкаси експлуатували аж 36 тролейбусів цієї моделі, більшість з яких а це 26 штук працюють і по цей день. На жаль, час робить свою справу і більшість тролейбусів вже списано і порізано на брухт а це 6 тролейбусів, ще 4 тролейбуси знаходяться в неробочому стані, два з яких а це 2004 і 2005 готують до списання", – пише Валерій Мироненко.
"Тому хотілося б що ті машини, що залишилися, береглися і підтримувалися у належному технічному стані, адже нових машин такого класу, судячи із тих планів, які є, Черкасам точно не світять, в управлінні транспорту говорять, що для Черкас потрібні лише короткі машини, нарікає Валерій Мироненкою – Але, як би ж ті, хто таке говорить, користувалися ними і бачили, як допомагають черкащанам саме ці гармошки, які в години пік беруть на себе значну частину по перевезенню і здатні перевезти більше пасажирів, ніж два короткі тролейбуси, такого не говорили б. А робили б все для того, щоб тролейбусний парк оновлювався не лише короткими машинами, а хоча б по одному довгому тролейбусу щороку".
Як повідомляв сайт vikka.ua, на тролейбусах безкоштовно зможуть їздити не лише пільговики.