Рада включила до порядку денного законопроект про скасування депутатської та суддівської недоторканності.
За відповідне рішення проголосували 297 народних депутатів.
Як голосували за проект закону депутати, пов’язані з Черкащиною:
Олег Петренко (округ №194, Блок Петра Порошенка) – за;
Володимир Зубик (округ №195, група "Економічний розвиток) – не голосував;
Геннадій Бобов (округ №196, група "Економічний розвиток) – відсутній;
Владислав Голуб (округ №197, Блок Петра Порошенка) – відсутній;
Сергій Рудик (округ №198, позафракційний) – за;
Валентин Ничипоренко (округ №199, група "Економічний розвиток) – за;
Антон Яценко (округ №200, група "Економічний розвиток) – відсутній;
Юлій Мамчур (списочник, Блок Петра Порошенка) – за;
Ірина Геращенко (списочниця, Блок Петра Порошенка) – за;
Микола Томенко (списочник, Блок Петра Порошенка) – за;
Максим Поляков (списочник, Народний фронт) – за.
Віталій Чепинога (списочник, Блок Петра Порошенка) – за;
Олександр Долженков (списочник, Опозиційний блок) – відсутній;
Андрій Журжій (списочник, "Самопоміч") – за;
Світлана Заліщук (списочник, Блок Петра Порошенка) – за.
Законопроект 1776 щодо недоторканності народних депутатів України та суддів вніс до парламенту президент Петро Порошенко.
Згідно із законопроектом, із Конституції мають буди виключені ті частини статті 80 Конституції України, якими передбачено гарантії депутатської недоторканності, пише УП.
Порошенко пояснив необхідність цього закону настроями у суспільстві. "Водночас настрої в суспільстві засвідчили, що такий імунітет народних обранців виявився невиправданим, оскільки він по суті перетворився в гарантію безкарності", – сказано у пояснювальній записці.
Як ідеться в проекті закону, суддя не може бути без згоди Вищої ради юстиції затриманий та заарештований до винесення обвинувального вироку судом, за винятком затримання при вчиненні або безпосередньо після вчинення тяжкого чи особливо тяжкого злочину проти життя.
Водночас депутати у Верховній Раді вимагали також скасування недоторканності президента.
Нагадаємо, що законопроект про внесення змін до Конституції України не може розглядатися Верховною Радою України без наявності висновку Конституційного Суду України щодо відповідності законопроекту вимогам статей 157 і 158 Конституції України (ст. 159 Конституції України).
Далі законопроект має бути прийнятий на наступній черговій сесії Верховної Ради України не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України (ст. 155 Конституції України).