додому Новини Культура В Умані взялися оновити бренд міста: з бюджету гроші не витрачатимуть

В Умані взялися оновити бренд міста: з бюджету гроші не витрачатимуть

0
27
бренд умані

Умань розпочинає оновлення туристичного бренду. Міський голова Ірина Плетньова зустрілася із командою Brendari та Оксаною Сковронською, координаторкою проєкту REHERIT 2.0 від Центру Регіонального розвитку агенції PPV.

“Бренд – це не про герб і не про символіку. Це про сенси. Про впізнаваність. Про те, як відчувають місто. Сучасна айдентика допоможе зробити Умань більш привабливою: для туристів, інвесторів і для нас із вами” – пише Плетньова.

Міська рада створила опитувальник: щоб охочі могли долучитися й висловити свою думку щодо бренду.

“Проєкт реалізує команда Brendari, яка має великий досвід у створенні брендів громад та культурних ініціатив. Та фінальне слово за жителями громади. Оновлення бренду відбувається в межах REHERIT 2.0 за фінансування Європейського Союзу — БЕЗ ЖОДНИХ ВИТРАТ для бюджету Уманської громади.», – інформує міський голова Ірина Плетньова.