додому Новини Черкащина У ПАТ "Черкасиобленерго" місцевим жителям пропонують нову послугу

У ПАТ "Черкасиобленерго" місцевим жителям пропонують нову послугу

0

У кол-центрі ПАТ "Черкасиобленерго" споживачам пропонують нову послугу. Відтепер, телефонуючи за багатоканальним номером (0472)33-87-87, споживачі можуть залишити дані про використання електроенергії, не з’єднуючись із оператором. Особливо актуальною ця можливість, кажуть працівники кол-центру, буде під час розрахункового періоду. Про це повідомляють на сайті ПАТ "Черкасиобленерго".

Повідомляючи покази лічильника через автовідповідач, необхідно чітко вказати особовий рахунок з усіма літерами та знаками, прізвище, повну адресу (із зазначенням назви населеного пункту).

У кол-центрі переконані, така новація допоможе зменшити кількість неприйнятих дзвінків та покращить якість обслуговування споживачів. 

Зазначимо, покази лічильників можна передати за телефонами:

0472 338787 – покази лічильників та консультації, автовідповідач;

067 6904848 (Київстар), 073 7818787 (Лайф) – покази лічильників та консультації. 

Покази можна передати і через форму зворотного зв’язку на сайті. А згодом і у особистому кабінеті споживача. Його наразі розробляють на підприємстві. Фахівці обіцяють, він буде доступним наприкінці серпня.

Крім того, невдовзі автовідповідач запрацює і на номерах районів електричних мереж.

Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанам підвищать тариф на теплову енергію, щоб уникнути проблем з опаленням.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version