У Центрі надання адміністративних послуг у Черкасах відновили послуги з прописки та виписки місця проживання. Про це повідомив міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.
Із початком широкомасштабної війни всі бази були закриті, тому виписатися чи прописатися було неможливим.
- Для того, щоб прописатися необхідні такі документи
Паспорт / ID-картка з витягом з Демографічного реєстру про прописку. - У віці з 17 до 27 років необхідно додати приписне посвідчення, а з 27 до 60 років – військовий квиток або документ, який його замінює (для військово зобов’язаних), у разі звільнення від військової служби подається відповідний документ
- Квитанція про сплату адміністративного збору (37 грн. 22 коп.), а у разі порушення термінів реєстрації (відсутність реєстрації понад 30 календарних днів), сплачується підвищений адміністративний збір у розмірі 62 грн. 03 коп.).
- Довіреність уповноваженої особи із зазначенням можливості вчиняти дії з реєстрації місця проживання (у разі видання довіреності іноземною державною установою, обов’язково подається переклад такого документа завірений нотаріально).
- Документи на право власності на майно (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, договір дарування, договір довічного утримання, договір міни тощо в оригіналі).
У мерії нагадують, що прийом заявників здійснюється лише за попереднім записом.
Для вашої зручності нами реалізовано декілька варіантів реєстрації у черзі:
через Viber чат-бот https://tinyurl.com/9bvbu3uj
скориставшись терміналом у приміщенні ЦНАПу
за номером телефона (0472) 33-07-01
або на порталі ЦНАПУ https://cnap.ck.ua/signup