додому Новини Гроші Що варто знати черкащанам про гарантію на взуття

Що варто знати черкащанам про гарантію на взуття

0

У Черкасах та області чимало покупців звертаються зі скаргами на неякісне взуття та порушення їхніх прав під час гарантійного обслуговування. Про це повідомляють в управлінні захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області. Фахівці наголошують: аби уникнути непорозумінь, важливо знати основні правила, які регулюють купівлю та обмін взуття.

Фото ілюстративне

Незалежно від того, чи це зимові чоботи, літні сандалі чи демісезонні черевики, гарантійний термін встановлюється на будь-яке взуття. Це означає, що виробник або продавець зобов’язаний забезпечити якість товару протягом визначеного часу. У разі виявлення недоліків вони зобов’язані безкоштовно:

  • замінити товар на аналогічний;
  • відремонтувати його;
  • або повернути кошти.

Оскільки взуття належить до сезонних товарів, відлік гарантійного терміну починається з дня продажу, але якщо покупка відбулася не в сезон — з першого дня відповідного періоду.
Згідно з постановою Кабміну:

  • зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня;
  • весняно-осінній — з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада,;
  • літній — з 15 травня по 15 вересня.

Тобто, якщо ви придбали зимові чоботи у серпні, гарантія почне діяти з 15 листопада.
Фахівці радять обов’язково зберігати чек чи інший розрахунковий документ із зазначенням дати покупки. Саме він стане головним доказом у разі виникнення суперечок із продавцем.

Фото ілюстративне
Важливо також знати, що повернення або заміна товару можлива лише у разі виявлення істотного недоліку — коли взуття неможливо носити за призначенням, поломка повторюється після ремонту чи виправлення недоліків потребує понад 14 днів.
Дії споживача у разі виявлення браку
Якщо взуття зламалося або втратило вигляд протягом гарантійного терміну, споживач має право:
  • вимагати зменшення ціни;
  • безкоштовного ремонту;
  • компенсації витрат на ремонт.

Якщо продавець відмовляється визнавати проблему, покупець може письмово звернутися з претензією, де чітко вказати суть проблеми та вимоги. Якщо й після цього конфлікт не буде вирішено — звернутися до Держпродспоживслужби за адресою: м. Черкаси, вул. Смілянська, 120, або за телефоном (0472) 33-12-08.
Також можна подати позов до суду.
Пам’ятайте:
Взуття, яке зіпсувалося через порушення правил використання, поверненню чи обміну не підлягає.
У разі сумнівів щодо причин поломки продавець зобов’язаний організувати експертизу за власний кошт протягом трьох днів після письмового звернення покупця.
Якщо експертиза доведе, що дефект стався з вини покупця, йому доведеться відшкодувати витрати на її проведення.
Держпродспоживслужба Черкащини закликає жителів області бути уважними при покупках та відстоювати свої права. Адже обізнаний споживач — захищений споживач.

Exit mobile version