Пресслужба АТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» повідомляє. що на підприємстві активно вдосконалюють цифрові сервіси, щоб зробити взаємодію з клієнтами максимально зручною та ефективною. Сьогодні представляють оновлений особистий кабінет побутового споживача, розроблений відповідно до сучасних вимог користувачів і з урахуванням побажань споживачів.
Що змінилося?
Повністю оновили інтерфейс, зробивши його:
- сучасним та інтуїтивно зрозумілим – новий дизайн дозволяє легко орієнтуватися навіть тим, хто вперше користується онлайн-сервісами;
- адаптивним – зручно користуватись із будь-якого пристрою: комп’ютера, смартфона чи планшета;
- функціональним – усі ключові опції згруповані за логічними розділами, а нова панель керування дозволяє в один клік переходити до необхідної інформації.
Які можливості надає особистий кабінет?
У новому кабінеті доступні такі сервіси:
- швидке подання показів лічильника без дзвінків та очікувань;
- перегляд історії переданих показів;
- інформація про тип встановленого лічильника;
- перегляд договору на розподіл та дозволеної потужності;
- детальна інформація про обсяги споживання електроенергії (у кВт·год);
- повідомлення про заплановані або аварійні перерви в електропостачанні;
- замовлення послуги з організації комерційного обліку.
Як зареєструватися?
Зареєструватися просто:
1. Перейдіть за посиланням: https://my.cherkasyoblenergo.com/login
2. Вкажіть ПІБ, e-mail та вигаданий пароль;
3. Введіть дані з одного з рахунків за останні 3 місяці.
Ми працюємо для вашої зручності
Оновлений особистий кабінет – це ще один крок назустріч клієнтам. На підприємстві вірять, що новий функціонал дозволить вам економити час, самостійно керувати енергоспоживанням і завжди мати під рукою всю потрібну інформацію.
Користуйтесь зручно – контролюйте просто!