«Наша Ряба» зникне з українських прилавків – Косюк

Продукція під брендом «Наша Ряба» зникне з прилавків українських магазинів. Натомість замість звичного логотипу з’явиться упаковка з написом «Та сама курочка». Про це на своїй сторінці в мережі фейсбук повідомив засновник «Миронівського хлібопродукту» Юрій Косюк.

«Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак. 20 років ми робимо найкращу курятину в Україні. Нашу продукцію цінують в топових країнах і це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час ми виробляємо висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу», – написав Юрій Косюк.

Косюк

«Миронівський хлібопродукт» планує виставити 20 цифрових копій логотипу «Наша Ряба» у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance. 20 копій за кожен рік існування бренду. Після чого проведуть аукціон. Кошти, отримані від нього, підуть на добрі справи.

Як повідомляв сайт vikka.ua, у черкаській лікарні один апарат рятує сотні життів. Показуємо як (ВІДЕО)

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net