Місце сили: у Холодному Яру презентували бренд Черкащини

Понад рік кропіткої командної роботи, експедиції краєм та занурення в історію. Як результат – сучасне, яскраве, змістовне брендування цілого регіону.

Віднині Черкащина має свою візуальну ідентифікацію. Презентували її минулої п’ятниці просто у серці Холодного Яру, одному з найбільш енергетичних місць області – на хуторі Буда. На презентації побував і кореспондент vikka.ua.

Робота над брендом регіону розпочалась півтора роки тому за ініціативи Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА. Розпочали із вибору салогану, який би якомога реалістичніше характеризував кожен куточок нашої області. Зрештою із 361 варіанту, які були запропоновані, черкащани обрали один – "Черкащина – місце сили".

Відштовхуючись від нього, взялись працювати над брендуванням області. До цього залучали експерти у різних галузях з усієї країни. Опитування, обговорення з громадою, круглі столи, експедиції, історичні дослідження – усе це привело розробників айдентики до єдиного результату, адже символи, кажуть вони, – об’єднують. 

Візуалізували Черкащину директор студії дизайну "White Studio Design" Олег Білий та керівник креативного бюро "Dmytro Bulanov creative büro" Дмитро Буланов. Не будучи уродженцями нашого регіону, переконують, закохались у Черкащину за час роботи над її брендом. Свого часу Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району, а Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.

"Те, що ми створили – це верх айсбергу, – зазначив Дмитро Буланов. – Це своєрідна "упаковка" бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з тутешніми людьми. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи увагу до регіону, щоби усі відчули всю його силу".
 

Усі символи, якими багата наша область, дизайнери зібрали воєдино і узагальнили. При цьому показали не лише силу нашого краю, а й ту легкість, яка супроводжує під час подорожі Черкащиною. Невагомі дніпровські хвилі, високе блакитне небо над черкаськими просторами, вітер, який колише стяг у серці Холодного Яру – усе тут пронизане легкістю, ділиться своїми враженнями Олег Білий.

То ж надихнувшись цією символікою, розробники поєднали у візуалізації цю повітряність, елементи стародавніх орнаментів і козацьких письмен, простори Дніпра та золото пшеничних ланів, сакральні трипільські символи і вільний дух народжених тут людей.

Представлений бренд – складова маркетингової стратегії розвитку туризму в області. Її розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.

"Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів Адже можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнення контентом цікавих місць, підняття їхньої "планки"", – розповів пан Ігор.
 

Фахівець розповів про конкретні рекомендації для кожного туристичного об’єкта Черкащини – кроки, які допоможуть зробити їх більш привабними і цікавити для відвідувачів.

Як раніше повідомляв сайт vikka.ua, до Черкас з’їхались байкери звідусіль.

 

 

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут