Черкаський департамент соцпослітики закрили на карантин

Через погіршення епідеміологічної ситуації в місті та у зв’язку з хворобою значної частини працівників департаменту соціальної політики, прийом громадян в установі тимчасово призупинено до нормалізації ситуації.

Обмеження вступають у дію від сьогодні, 13 листопада. Про це повідомляє пресслужба установи.

Вирішити питання можна буде дистанційно: через скриньку для листування, яка розміщена на вході до будівлі; телефоном; через офіційний сайт; соціальну мережу «Фейсбук»; електронною поштою; паперовими зверненнями, надісланими поштою.

Звернення громадян та запити на публічну інформацію просять надсилати на електронну адресу департаменту соціальної політики Черкаської міської ради, із дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Отримати консультацію можна за телефонами «гарячої лінії», яка працюватиме на період карантинних заходів. Телефон з загальних питань – (0472) 36-05-69. Номери безпосередніх спеціалістів дивіться за посиланням.Також для отримання консультації можна написати повідомлення у спільноті.

Як раніше повідомляв сайт vikka.ua, за добу коронавірус виявили у 350 черкащан.

Leave a Reply

avatar
  Підписатися  
Повідомте про
    
Стали свідком новини? Тисніть тут