Працівники ПАТ "Черкасиобленерго" не стоять осторонь проблеми розповсюдження коронавірусу та долучається до підтримки існуючих ініціатив у боротьбі з COVID-19.
Так, лише на початку квітня енергетичне підприємство направило організаціям, діяльність яких спрямована на боротьбу з поширенням вірусу, більше 250 тисяч гривень, повідомляє офіційний сайт Товариства.
Виділені кошти були направлені в ініціативні фонди при Черкаській ОДА "Спільнодія Черкащини: здолати Covid-19", міський фонд "Черкаси проти COVID-19", волонтерській ініціативі "Нема самотніх", а також Городищенському районному територіальному медичному об'єднанню.
"Наше Товариство і надалі буде надавати підтримку та допомогу тим благодійним, волонтерським та ініціативним об’єднанням, які на обласному, районному, міському рівнях, а також у громадах об’єднують і координують зусилля, аби захистити лікарів та оперативно забезпечити лікарні необхідним медичним обладнанням. А ще – тим, хто допомагає людям, які знаходяться в зоні ризику і не мають можливості покидати оселю. Разом із тим, ми виконуємо важливе завдання – підтримуємо енергозабезпечення всієї Черкащини, кожної медичної установи, всіх соціально важливих об’єктів та домівки кожного черкащанина, – зазначив голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук. – Щодо захисту колективу ПАТ "Черкасиобленерго", ми вжили всі необхідні превентивні дії: відправили максимально можливу кількість персоналу в оплачувану відпустку, а тим, хто її не заробив у цьому році, даємо наперед, бо розуміємо, що людина може перебувати на карантині, лише маючи для цього засоби для існування; забезпечили працівників захисними масками, а контролерів та інспекторів – гумовими рукавичками; облаштували всі структурні підрозділи та головний офіс підприємства дезінфекторами. Ще на початку березня ми заборонили всі зібрання, наради, навчання та зобов`язали працівників перебувати в захисних масках на території Товариства. Крім того, практично зупинили паперовий документообіг і всю можливу роботу перевели в цифровий формат. Відповідні заходи стосувалися і наших споживачів: у нас достатньо електронних сервісів, віртуальних кабінетів та працівників служби підтримки кол-центру 24/7, щоб вирішити будь-яке питання, пов’язане з діяльністю нашого Товариства. Якщо ж існує нагальна потреба в передачі паперових документів від споживачів, для цього в усіх відокремлених структурних підрозділах області ззовні встановлені скриньки для документації, також вже майже всі РЕМ регіону обладнані домофонами в разі необхідності спілкування з конкретним спеціалістом установи. Але, я наголошую, що практично все залежить від кожного з нас, нашої свідомої поведінки, розуміння наслідків діяльності або її відсутності. Бережіть себе і своїх близьких, цінуйте та поважайте роботу тих, хто працює для Вас!"
ПАТ "Черкасиобленерго" нагадує споживачам: на час карантинних заходів вони можуть користуватися дистанційними онлайн сервісами, а також отримати вичерпну консультацію у фахівців інформаційно-консультаційного центру Товариства або служби цілодобової підтримки Товариства – кол-центр 24/7.
Як раніше повідомляв сайт vikka.ua, черкащан закликають на Великдень залишатись вдома.