Черкащанам розповіли, як потрібно викликати "швидку"

Аби швидка допомога прибула на місце дійсно швидко, важливо на всі запитання диспетчера відповідати максимально точно: що трапилося і з ким, вік потерпілого та правильно вказати адресу.

Про це у Facebook розповіла речниця Обласного центру екстреної допомоги Ірина Назарок.

За її словами, на екстрені виклики диспетчери відправляють бригаду відразу після перших трьох питань. Далі продовжують запитувати – щоб надати цю інформацію медпрацівникам, щоб вони змогли якісніше і швидше надати допомогу. Всі запитання, які ставить диспетчер, – за протоколом. Що сталось – це основна скарга. Є додаткові уточнювальні запитання. Про стан людини на цей момент. Якщо це публічне місце – запитають орієнтири.

"Дотримуючись цих простих правил, ви повністю порозумієтесь із бригадою швидкої, що прибула до вас за викликом, і, звичайно, полегшите долю того, хто потребує допомоги. Бо таких, викликів, як "Алло, це скора? Ану бистрінько отуто" – багато. Дуже шкода, коли потрібна допомога, але дорогоцінний час витрачається на сварливі слова", – зазначила Ірина.

Як повідомляв сайт vikka.ua, у Черкасах підвищений рівень забруднення повітря.

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут