додому Новини "БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

0

Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.

Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.

Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України.

У Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".

Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Так у Черкаській області такою політичною силою є "ВО Черкащани".

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
Рейтинг статті
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
Exit mobile version