додому Новини Без черг та бійок: як черкащани у "чорну п’ятницю" скуповувалися (ФОТО)

Без черг та бійок: як черкащани у "чорну п’ятницю" скуповувалися (ФОТО)

0

Величезні знижки та шалені розпродажі обіцяють цьогоріч маркетологи 25 листопада, коли в усьому світі, і зокрема в Україні відбувається Black Friday (чорна п’ятниця). Заманювали на закупи до своїх магазинів і черкаські торгові центри. Покупцям вони обіцяли знижки до 60 відсотків. Чи так це перевірили кореспонденти сайту vikka.ua.

Якщо в Америці черги до торгових центрів займають ще з ночі, а потім з відкриттям магазинів починається масове шаленство, що часто призводить до травматизму надто завзятих покупців, то у Черкасах все стартувало досить спокійно: без черг та бійок за бажаний товар.

Найбільшого ажіотажу очікували з 8 до 10 ранку, коли, якщо вірити рекламі, діяли максимальні знижки. Проте охочих розлучитися зі своїми кровними із самого ранку виявилося не надто багато. Деякі магазини, попри вивіски з відсотками на вітринах, залишилися пустувати.

В частині з них все ж було людно – містяни прицінювалися та міряли одяг. У коментарі сайту vikka.ua вони із розчаруванням констатують: розраховували на серйозніші знижки, а у тих випадках, коли товар справді можна придбати за півціни, він виявляється залишками з минулих сезонів.

Інший торговельний центр теж вже зранку заповнений людьми. Натовп складають здебільшого пенсіонери. Люди похилого віку про чорну п’ятницю нічого не чули та зізнаються, що цікавляться лише знижками на продовольчі товари. Тож, вище першого поверху вони не піднімаються.

Туди, не діждавшись відкриття ескалатору, пробиваються кілька нетерплячих, але купувати речі не поспішають. Зазначені на вітринах більшості магазинів скидки 20-50% – здебільшого рекламний трюк. На товарах знижки не позначені, тож, щоб дізнатися про розпродаж, доводиться запитувати у продавців.

Скидка у 20% на взуття, що коштує приблизно 3 тисяч гривень, не є особливою знахідкою для гаманців черкащан. Найбільша знижка, яку вдалося знайти кореспонденту сайту vikka.ua, це 70% і то – на обмежені види і так дорогого товару. Наприклад, чоловіче взуття навіть з 70-відсотковим зниженням ціни навряд чи знайдеш дешевше за 1 тисячу гривень.

Переважна знижка на зимове жіноче взуття – 20%. Максимальне здешевлення жіночих пуховиків – зменшення ціни вполовину. Але і з такою скидкою їх приблизна вартість від 1,5 тис до 3 тис грн. Магазин побутової техніки знизив на деякі товари 60%. Та на що конкретно консультант так і не зміг чітко відповісти.

У той же час у магазині спортивного одягу вдалися до розповсюдженої маніпуляції. Там пропонують знижку 50%, та тільки на другий придбаний товар.

Радить виважено ставитися до подібних акцій, адже вони суттєво відрізняються від тих, що в Європі та США, гендиректор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

"Я б сліпо не довіряв подібним акціям, адже в Україні значно вища націнка на продукцію, ніж за кордоном. Здорожчує вартість товару і нестабільна ситуація з доларом, а також ставка кредитування – якщо за кордном це 3 відсотки, то у нас усі 25. Тож подекуди коштуватиме товар у кілька разів дорожче, ніж його собівартість. А за такого розкладу на розпродажах варто дивитися не на відсотки знижки, а безпосередньо на ціну. Не зайвим буде і порівняти вартість обраної продукції в інших торгових мережах чи в Інтернеті", – зазначає у коментарі vikka.ua Дорошенко.

Водночас гендиректор Української асоціації постачальників торговельних мереж зізнається: до шопоманії сьогодні все ж долучиться. Напередодні він дізнався, що будуть гарні акції на одяг, який давно планував придбати.

Як повідомляв сайт vikka.ua, в одному з черкаських магазинів спродують гнилі фрукти під виглядом соціальної пропозиції.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version