додому Новини Черкаси В “Черкасиобленерго” пояснюють, чому важливо передавати показники лічильника вчасно

В “Черкасиобленерго” пояснюють, чому важливо передавати показники лічильника вчасно

0

Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» максимально ефективно працює на користь для споживача. Одним з головних завдань підрозділу є приймання та оброблення показів приладів обліку електричної енергії. Для чого важливо передавати їх саме у визначені дні? На сайті “Черкасиобленерго” пояснили: вчасно передані покази електролічильника дають змогу зафіксувати реальні об’єми споживання електричної енергії, в результаті чого абонент сплачує за фактично спожиті кіловати.

– Вчасно зафіксований показник – основа для формування коректної платіжки. Не відкладайте цю хвилинну справу на крайній день, – наголошує начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Альона Кущова.

У кол-центрі нагадують, передавати покази електролічильника потрібно за 2 дні до кінця календарного місяця та протягом 3 днів наступного.

– На основі отриманих даних представники постачальника електроенергії формують квитанції для оплати за спожиті кіловати та надсилають їх жителям Черкащини, – підкреслює оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Анастасія Бондаренко.

Однак, зазначають у кол-центрі, бувають випадки, коли споживач передає покази електролічильника не у визначений термін.

– У випадку якщо ви з якихось причин вчасно не передали покази власного електролічильника, визначення обсягу спожитої електроенергії відбувається на основі показів вашого середньодобового споживання, відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії.  А воно може бути вище або нище фактичного, – зазначає оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Леся Піскун.

Для швидкої та якісної передачі показів електролічильника підприємство має зручні електронні сервіси.

– Серед них особистий кабінет побутового споживача, спрощена форма на сайті, паблік акаунт у Viber, а також чат-бот у Telegram. Ми радимо передавати покази обліку з їх допомогою. Це зручно та швидко, – наголошує оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олеся Герасименко.

Кол-центр працює цілодобово, без вихідних і святкових днів. Звертайтеся до нас за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.

Кол-центр завжди радий допомогти вам  у вирішенні питань!

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version