Компанія TCL традиційно підбила підсумки 2018 року – офіційні статистичні показники відносно продажів були нещодавно оприлюднені в мережі. За даними експертів, рівень попиту на телевізори від виробника поступово зростав упродовж усього поточного року. Пік популярності спостерігався у третьому кварталі 2018-го – компанії вдалося продати на 22% більше телевізорів, ніж у цей ж час минулого року.
Звичайно, зростання попиту на розробки компанії – не випадковість, а результат дієвої маркетингової стратегії. Подібні тенденції, перш за все, викликані впровадженням стратегії глобалізації виробництва.
Якщо вірити прогнозам аналітиків, у 2019 телевізори TCL продаватимуться ще краще, оскільки компанія планує розширити сферу впливу та "захопити" ще більше європейських ринків. В Україні купити телевізори TCL сьогодні можна в Мойо.
5 переваг брендових телевізорів:
Цілком очевидно, що телевізори TCL користуються популярністю цілком заслужено – недаремно саме їм вдалося завоювати почесні нагороди на IFA та CNET. Середньостатистичним користувачам теж є, за що похвалити брендові девайси. До сильних сторін виробів варто віднести:
Більше статистики, цікавинок з історії бренду та повідомлень про розширення асортиментого ряду продукції шукайте на офіційному сайті виробника.