ПриватБанк запускає сервіс "Захищені платежі" за послугами та товарами, що купуються в інтернет-магазинах або у приватних осіб. Тепер клієнти зможуть впевнено оплачувати будь-які покупки картками за допомогою захищеного платежу та бути впевненими у своєчасному отриманні товарів. Гроші надходять на рахунок продавця тільки після того, як покупець підтвердить отримання послуги чи товару.
"Нова послуга покликана вирішити проблему недовіри торговцям і шахрайства під час купівель на аукціонах і сайтах оголошень. Ми прибираємо фактор шахрайства з інтернет-торгівлі, відкриваючи шлях добросовісним продавцям до масового покупця, – каже керівник департаменту E-Commerce Христина Кармазіна. – Для тих же, хто постійно продає чи купує за допомогою сайтів безкоштовних оголошень, сервіс захищених платежів допоможе не тільки уникнути шахрайства, але й зекономить на дорогих послугах післяплати. Скористатися послугою можна на сайті LiqPay або в Приват24".
Використовувати систему захищених платежів дуже просто. В інтернет-магазині, окрім звичних способів оплати картками або в Приват24, тепер можна вибрати кнопку "Захищений платіж". Процес оплати товару нічим не відрізняється від звичайних платежів за допомогою картки.
Інтернет-магазини можуть активувати функцію захищених платежів самостійно як у кабінеті LiqPay "Бізнес", так і користуючись публічним API. Захищений платіж доступний як у разі оплати в магазинах, так і в розрахунках з фізичними особами.
У разі виникнення конфліктних ситуацій адміністрацією сервісу проводиться процедура диспуту між покупцем і продавцем для об’єктивного розслідування ситуації та повернення грошей у разі підтвердження недобросовісності однієї зі сторін угоди. Процесинг сервісу захищених платежів здійснює ПриватБанк.