Кому бізнес під ключ?

0

Сьогодні в Черкасах відбувся ярмарок бізнесових пропозицій. Міська влада зібрала під одним дахом представників відомих брендів, ріелторів та підприємців. У такий спосіб вона намагається оживити бізнес-середовище міста, а відтак збільшити додаткові надходження до бюджету. На думку організаторів заходу, франчайзинг – це вдале бізнес-рішення в умовах кризи. Чи зацікавили пропозиції франчайзерів черкаських бізнесменів – знає Вікторія Курченко.

Відкрити нову компанію в умовах кризи – невигідно. В цьому вже з перших хвилин конференції франчайзери переконували черкаських бізнесменів. Краще створити франшизу, тобто компанію, що належатиме до вже відомої на Україні мережі. За таким принципом у Черкасах вже працюють декілька фірм.
Сергій Одарич,міський голова м. Черкаси: «Мак Дональдс, скажімо, кожен магазин, ресторан належить різним особам. Так само несподіванкою для мене було, що франшизою є мережа магазинів SPAR».
Франчайзинг, – переконані організатори конференції, – може стати для бізнесменів ледь не панацеєю від кризи. Оскільки ще рік тому прибуткові підприємства, приміром будівельної галузі, тепер ледь животіють.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Саме пропозиції тієї чи іншої франшизи можуть виявитися сьогодні дуже гарним інструментом для черкаських бізнесменів, в тому, щоб переспрямувати свої ресурси в той напрямок бізнесу, який буде давати реальну віддачу».

Андрій Кривонос, голова директорату Асоціації франчайзингу України: «Ведучи бізнес, Вам франчайзер вкаже ті способи, за допомогою яких Ви будете заробляти. Ви купуєте у нього продукцію та продаєте її».
Франчайзери не приховують: як і будь-який бізнес, цей теж має ризики. Приміром, франчайзі, тобто покупець франчайзингу, буде обмежений в ухваленні управлінських рішень, залежатиме від фінансової стабільності франчайзера та не зможе швидко вийти з мережі.
Після короткого лікнепу про франчайзинг – близько десятка представників відомих брендів України презентували свої мережі. Говорили про переваги, вимоги до франшиз, можливі прибутки. Черкаським бізнесменам деякі пропозиції припали до вподоби, так само, як і ідея самого заходу.
Сергій, учасник конференції: «Некоторые заинтересовали, да. Но хотелось более обширно, чтоб было представлено».
Ніна, учасниця конференції: «Було дуже цікаво послухати: як, що, коли. Так треба все самому шукати в інтернеті. А тут прийшов, все почув, взяв багато інформації».
Більше того, на конференції учасники могли відразу підшукати нерухомість для нової компанії. Ріелтори пропонували вільні приміщення, а представники управління власності міста – земельні ділянки під забудову.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version