додому Новини на ВІККА Економічні новини Банкіри розповіли, як уникнути пені та прострочок у комунальних платежах

Банкіри розповіли, як уникнути пені та прострочок у комунальних платежах

0

З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги. Серед нововведень – пеня на заборгованість зі сплати комуналки. Її розмір складає 4% річних. Це означає, що у випадку прострочки комунального платежу споживач сплатить 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення.

ПриватБанк пропонує варіанти рішень, що нададуть можливість уникнути прострочок та пені за комуналку.

Варіант перший – оплата комунальних платежів з кредитної картки. Переваги:

Другий варіант – сервіс ПриватБанку "Регулярні платежі" – за розпорядженням клієнта банк щомісяця проводить комунальний платіж із зазначеного рахунку або картки клієнта. Необхідно лише зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги у касу та особисте відвідування банку.

Головна перевага регулярних платежів є своєчасна оплата комунальних рахунків. Клієнт не ризикує бути відключеним від послуг, якщо забуде вчасно здійснити платіж, не отримає штрафу. Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта надходить SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Клієнт у будь-який момент може відкорегувати налаштування регулярних платежів або взагалі відмовитися від них.

Сервіс "Регулярні платежі" для пенсіонерів є безкоштовним. Для забезпечення здійснення послуги потрібно лише підтримувати на рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості. А у разі підключення до сервісу карти "Універсальна" і про це можна забути.

Сервіс "Регулярні платежі" зручно використовувати не лише сплачуючи за комуналку. Через регулярний платіж можна погашати кредит, поповнювати депозит, сплачувати податки, робити перекази… Підключити можна у Приват24 (меню "Всі послуги" / "Регулярні платежі (Календар)"), через термінал самообслуговування або звернувшись у будь-яке відділення ПриватБанку.

Про зручність та популярність сервісу свідчить статистика минулого року. Так, у Черкаській області в 2018-му році за комунальні послуги регулярним платежем клієнти здійснили більше 372 тисяч платежів, перерахувавши 52,2 млн. гривень. У Вінницькій області – близько 214 тисяч платежів на суму майже 40 млн. гривень.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version