А хто платитиме?!

0

Автострахування – збиткове?! Найпоширеніший вид страхування в Україні у часи кризи для страхових компаній став збитковим. До початку тяжких часів український страховий ринок зростав щороку майже удвічі. Нині – він невпинно скорочується. Наразі у країні зареєстровано 10 мільйонів одиниць автотранспорту, тоді як річними полісами автоцивілки охоплено лише 25% автовласників. У результаті валютної бовтанки, борги страховиків перед клієнтами зростають щодня. За і проти автострахування у часи кризи з’ясовувала Марина Лук’яненко.

Ольга потрапила у ДТП не з власної вини майже чотири місяці тому. На страхову виплату дівчина чекає й досі. Ошукана страховиками черкащанка стверджує: компанія не виконує своїх зобов’язань і необґрунтовано відмовляється платити.
Ольга, клієнт страхової компанії: «У них в договорі прописано виплата впродовж 20 днів, а вже минуло майже 4 місяці, і ніхто з місця не рушив, телефоную їм кожного дня, я думаю про те, що скоро треба буде виставити їм окремий рахунок за телефонні переговори».
Компанії-боржнику, натомість, немає чого відповісти ані своїм клієнтам, ані журналістам.
Таку тяганину із виплатами експерт із страхування Дмитро Грицута називає прикрим наслідком неготовності страхового ринку України до світової економічної кризи.
Дмитро Грицута, експерт із страхування: «Ремонт автомобіля

здебільшого залежить від коливань курсу долара, адже запчастини усі імпортуються. Відповідно збитки зросли. Тих коштів, що зберігалися на рахунках страхових компаній, не вистачає, аби вчасно відповідати по своїх зобов’язаннях».
На захист страховиків, натомість, експерт наводить численні приклади зумисних шахрайств. Найпоширенішими нині є так звані «биті автівки на стоянці біля супермаркету».
Дмитро Грицута, експерт із страхування: «Найкурйознійший випадок, це коли на стоянку біля супермаркету підставили авто з повністю розбитим передком, а далі самі «включайте фантазію», як же це треба було і з якою швидкістю паркуватися, аби повністю знести перед автомобіля».
Одночасне зростання рівня шахрайств та вартості ремонту автівок, за словами Дмитра Грицути, змусять страховиків переглянути тарифи у бік їхнього збільшення. Тож власникам автівок, які тільки збираються страхувати своїх чотириколісних улюбленців, експерт радить обирати компанію за кількома показниками: відкритістю у спілкуванні з клієнтами, прозорістю розрахунків та готовністю надати інформацію про свій фінансовий стан.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version