Тепло на контролі

Якщо скаржитися, то губернатору. Це радять усі, хто вже потерпав від холоднечі у квартирі. При облдержадміністрації функціонує спеціальна гаряча лінія. З початком опалювального сезону кількість звернень побила рекорди. За день скаржаться до півсотні людей. Здебільшого з Черкас. Чи швидко реагують, перевіряла Ольга Скорик.

Ось у цій кімнаті телефони не змовкають ні на хвилину.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Алло! Добрий день! Телефонна гаряча лінія голови обласної державної адміністрації. Слухаю Вас!».
Про все з перших вуст від черкащан дізнається пані Оксана. Жінка весь час на зв’язку. Вона і за порадницю, і за психолога. За час існування гарячої лінії відповіла на майже три тисячі дзвінків. За день на гарячу лінію губернатора надходить у середньому зо два десятки. Рекордну кількість звернень зафіксували в жовтні цього року, коли розпочався опалювальний сезон. Тоді скаржилося до півсотні людей щодня.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Як завжди, опалювальний сезон надзвичайно швидко настав, коли ми його не очікували. І так завжди, з року в рік, ми не чекаємо, а він знову приходить».
Поки решта черкасців грілися, мешканці ось цієї багатоповерхівки на Пушкіна, 39 сиділи без тепла. У холодному полоні опинилися 20 квартир. Олександр Володимирович демонструє аркуш, списаний телефонами: куди він разом із іншими мешканцями звертався по допомогу, та їм, окрім порад, нічим не зарадили.

Олександр Кулагін, мешканець будинку по вул. Пушкіна, 39: «Диспетчер мне предложил: система завоздушилась, пойдите развоздушьте. За что я плачу? Никто ничего не хотел делать. Никакого движения. Холодно. Пока я снова не обратился на горячую линию губернатора».

Найчастіше черкащани скаржаться на роботу комунальників, на другому місці – соціальний захист, на третьому – дороги.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Відповідно до розпорядження, в нас звернення розглядають 5 днів. У разі потреби вивчити детальніше, виконавець може надати письмове прохання продовжити розгляд цього звернення, але не більше 15».
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Я просив би і надалі користуватися телефоном гарячої лінії. Будемо виправляти ситуацію».

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net