Село і люди: ЗАТ “Фрау Марта”

Втілювати свій проект у життя нові власники розпочали взявшись за повну реконструкцію об’єкта.
Ідею постачання на східноєвропейський ринок овочів з України після їх глибокого заморожування підказала вже сформована культура використання аналогічного продукту у харчовій промисловості країн ЄС. Орієнтація на європейські стандарти якості й технологію заморожування запланованої до виробництва продукції зумовила й орієнтацію на європейських виробників відповідного технологічного й виробничого устаткування.

За рекордний термін, 9 місяців, реконструкція була завершена. На підприємстві тепер працює понад 300 осіб. Виробничі потужності встановленого устаткування розраховані на заморожування протягом години до 10 тон овочів. Загалом же, як показала практика наступних років, обсяги реалізованої продукції становили від 7 до 10 тисяч тон за сезон.
Паралельно з реконструкцією і монтажем устаткування у ЗАТ «Фрау Марта» відпрацьовували пошук стратегічних партнерів-сільгоспідприємств.
Чільне місце в роботі всього колективу «Фрау Марти» – якість вирощеної і переробленої овочевої продукції.
Використання сучасного обладнання, передових технологій – запорука якості кінцевого продукту. Так наприклад на «Фрау Марті» заморожування попередньо сортованої продукції відбувається при температурі мінус 40 градусів за Цельсієм, фахівці підприємства таке заморожування називають «шоковим».
Активна робота над над розширенням асортименту готової продукції торгової марки «Фрау Марта» одночасно суттєво подовжила зайнятість працівників підприємства. Адже не є секретом те, що специфіка діяльності подібних переробних підприємства передбачає сезонність роботи для значної частини колективу, в основному це стосується тимчасово найнятих працівників задіяних у технологічних цехах на обробці овочів та групи зернових що надходять з поля по мірі їх дозрівання й збирання, на упаковці готової продукції.
Модернізація устаткування також впливає не лише на якість продукції. Керівництво товариством своїм обов’язком вважає надавати колективу додаткові можливості для підвищення зарплати за рахунок збільшення обсягів виробництва.
Не забувають на «Фрау Марті» і про соціальний захист працівників підприємства, створення для них належних побутових умов у праці і відпочинку.
Наприкінці 2005-го року ЗАТ «Фрау Марта» реалізувало першу партію своєї продукції. До тепер приводу змінити зображення усміхненої господині на логотипі підприємства на якесь інше у керівництва товариством не виникло, а це означає що справи у «Фрау Марти» йдуть непогано. У чому ж секрет її успіху? Про всяк випадок, занотуйте безвідмовну рецептуру успішності від генерального директора «Фрау Марта» Ірини Павленко.
За оцінками фахівців культура споживання глибоко замороженої овочевої і плодово-ягідної продукції в Україні теж вже почала формуватись і український ринок у бізнесових колах вважається надзвичайно перспективним. А це означає що незабаром на наших столах з’являться нові продукти під різними торговими марками, і серед них з упаковки посміхатиметься українським господиням вже знайома їм подруга і колежанка – «Фрау Марта».

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут