Полювання за голосами виборців

Переможці першого туру президентських виборів вже визначені. Центрвиборчком опрацював усі протоколи. У результаті – перше місце здобув Віктор Янукович. У нього тридцять п’ять цілих тридцять дві сотих відсотка голосів. За ним – Юлія Тимошенко з двадцятьма п’ятьма цілими п’ятьма сотими відсотка. Третє місце, а це тринадцять цілих шість сотих відсотка голосів, у Сергія Тігіпка. Ці кандидати активно боролися за серця електорату впродовж усієї президентської кампанії. Їхні інструменти впливу на виборців дослідила Вікторія Курченко.

Полювання на мозок електорату кандидати у Президенти розпочали задовго до визначеного законом 19 жовтня. Одні політичні гравці розгорнули в місті агітаційні намети, інші відразу задіяли тяжку артилерію.
З біг-бордів кандидати в Президенти розповідали, які вони «білі та пухнасті» і скільки зробили або зроблять для України. Нинішні лідери виборів не гребували маніпулятивними технологіями. Впливали на виборців навіть кольором.
Трійка лідерів заробляла собі виборчі бали не лише зовнішньою рекламою. Вони піарилися і на радіо, і на телебаченні. А ще – не оминали нагоди критикувати опонентів. Найбільше докучали один одному Тимошенко і Янукович. Вона йому вкотре згадувала кримінальне минуле і маєток у Межигір’ї. Він їй у відповідь – дорікав газовими угодами та використанням адмінресурсу під час виборів. Такі

взаємні образи, за словами експертів, відібрали у кожного з кандидатів до п’яти відсотків виборців. Осторонь чорного піару залишався лише Тігіпко. Це, – говорять фахівці, – зіграло йому на руку. У Черкасах Тігіпко за кількістю голосів обігнав Януковича. Але усе ж Україна визначила – в другому турі за крісло Президента змагатимуться Тимошенко та Янукович.

Leave a Reply

avatar
  Підписатися  
Повідомте про
    
Стали свідком новини? Тисніть тут