додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Новий рік зустрів жителів сіл, що довкола Черкас, новими цінами на проїзд

Новий рік зустрів жителів сіл, що довкола Черкас, новими цінами на проїзд

0

Дорога дорога. Новий рік зустрів жителів сіл, що довкола Черкас, новими цінами на проїзд. Віднині, щоби дістатися на роботу чи навчання в місто, селянам доведеться викласти кругленьку суму. Офіційно з 18 грудня проїзд приміським і міжміським транспортом здорожчав. Таке рішення ухвалили в обласній адміністрації, спираючись на розрахунки перевізників. Розрахунки ж пасажирів говорять про одне: дорога на роботу доведе їх до банкрутства. Продовження теми в сьогоднішньому спеціальному репортажі.

Пасажирка: «Зарплата не піднялася, бензин наче на місці, а підняли ж ціни».

Пасажирка: «Как же не возмущаются? Бензин не подорожал, в городе проезд не подорожал, а в селе подорожал. Куда это годится? Тем более в селе работы меньше, чем в городе».

Вікторія, кондуктор: «Ви знаєте, люди бувають різні, а деякі кажуть: «А чого не 4? Оце морочать голову із 25 копійками».

Перевізники «морочать» голову жителям сіл, що межують із Черкасами. Відстань до обласного центру найменша, відповідно і тариф найнижчий – 3.75. Далі – гірше. Ірина Бодяненко щодня їздить на роботу до Черкас із Сагунівки. За 30 кілометрів дороги сплачує віднині 11 гривень. І це не враховуючи пересувань міським громадським транспортом.

Ірина Бодяненко, жителька с. Сагунівка: «Теперь будет обходиться 600 грн. при зарплате 1200-1500. И на что нам жить?».

Із цим питанням разом із односельцями жінка неодноразово зверталася до районної влади. А за останній тиждень по відповідь вже втретє приїхала до обласної адміністрації.

Ірина Бодяненко, жителька с. Сагунівка: «Год назад у нас проезд был 7 грн., а стал 8.50. Мы еще тогда говорили, что цену подняли незаконно. Худяки от нас на расстоянии 4 км. Им подняли с 6 грн. до 7. То есть всем подняли на 50 коп., а нам подняли сразу на 1.50».

Світлана Кузнєцова, жителька с. Сагунівка: «Скажіть, будь ласка, за якою калькуляціэю, я б хотіла звернутися до директора «ПМК-216», розраховували собівартість проїзду? Чому Сагунівка мусить перекривати всі їхні витрати + дохідну частину?».

Відповіді на це питання в перевізників марно шукала і знімальна група ВІККА-НОВИН. Жоден із них не погодився прокоментувати здорожчання на камеру. Хоч саме вони ініціювали та розраховували нові тарифи.

Микола Дубина, заступник начальника управління розвитку споживчого ринку головного управління економіки Черкаської ОДА: «Протягом минулого року та попереднього неодноразово зверталися перевізники з наданням відповідних розрахунків, що попередній тариф – 22 копійки за 1 км – збитковий».

Після аналізу розрахунків в обласній адміністрації дійшли висновку, що вимоги перевізників економічно обґрунтовані.

Микола Дубина, заступник начальника управління розвитку споживчого ринку головного управління економіки Черкаської ОДА: «Якщо говорити про причини, то варто зазначити, що тариф не переглядали з 2009 року. Паливно-мастильні матеріали у вартості перевезень складають понад 60%, а їхня вартість за ці три роки зросла майже на 70%».

Крім того, більш аніж на половину подорожчав ремонт автобусів, левова частка яких і без того на ладан дихають, жаліються вже водії та кондуктори.

Водій: «Машина ламається кожен рейс, заправляємося щодня на 700-800 грн. соляркою».

Зі свого боку чиновники виправдовуються: мовляв, по Черкащині ще не найкусючіші ціни, порівняно з іншими регіонами України.

Микола Дубина, заступник начальника управління розвитку споживчого ринку головного управління економіки Черкаської ОДА: «Для прикладу: у Вінницькій області 26 копійок за кілометр, у Дніпропетровській – 27. Там готують проект про 36 копійок за кілометр».

Порівняно із селянами, у більш вигідній ситуації нині містяни. Дорогими, але стабільними лишаться ціни в міському громадському транспорті.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури МВК: «На сьогодні жоден із перевізників не звернувся до нас із пропозицією збільшити тариф. Тому поки що жодних підстав для збільшення немає».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version