додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Муніципальний центр із надання адмінпослуг нарешті офіційно відкрили

Муніципальний центр із надання адмінпослуг нарешті офіційно відкрили

0

Дочекалися. Муніципальний центр із надання адмінпослуг таки офіційно відкрили в Черкасах минулої п’ятниці. Нагадаю, спершу планували це зробити двома тижнями раніше. А от працювати центр почав вчасно. Зо два тижні там вже ведуть прийом державні реєстратори та Єдиний дозвільний центр, а також надають адміністративні послуги. Деталі – в сюжеті Марії Гаврилян.

Наприкінці минулого тижня в Черкасах нарешті відкрили Центр із надання адміністративних послуг. Його офіційне відкриття переносили останні кілька тижнів. У міськвиконкомі говорять: цей час був необхідний, щоб налагодити роботу та докупити необхідне обладнання.

Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Кілька років ми йшли до цієї події, щоб в одному приміщенні, у зручних умовах будь-який громадянин міг отримати весь комплекс послуг від держави».

Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Ця подія – визначальна. Це конкретна дія з реалізації завдань Президента щодо підтримки малого та середнього бізнесу».

Уперше розмови про освоєння вивільнених приміщень колишньої тютюнової фабрики почалися в лютому цього року. За задумом мерії, туди мали переселити міські служби з надання адміністративних послуг, творчі колективи та спортивні організації, міський архів, станцію швидкої допомоги тощо. Пропозицію переїхати прийняла більшість установ. Після того, як експертизи засвідчили, що приміщення безпечні для перебування людей, робота закипіла. Нині тут все має зовсім інший вигляд. Ще до офіційного відкриття у ЦНАП переїхали державні реєстратори та Єдиний дозвільний центр, а також Центр із надання адмінпослуг. Прийом служби ведуть у великому відкритому офісі, загальною площею близько 500 квадратів.

Леонід Кавун, державний реєстратор: «Тут, звичайно, краще приміщення, умови праці. Попереднє приміщення було не таке зручне для відвідувачів. Усе зроблено для того, щоб їм було краще».

У новому центрі передбачені всі зручності для відвідувачів, починаючи від комфортної зони очікування та завершуючи дитячим куточком. Тутешні переваги оцінюють більше трьох сотень відвідувачів щодня.

Микола Кудрявцев, керуючий справами МВК: «Першими результатами роботи ми дуже задоволені. Час на обслуговування громадян скоротився. Перші відгуки були дуже схвальні».

Завдяки системі електронної черги та централізації всіх дозвільних органів під одним дахом, черкаські посадовці сподіваються якщо і не уникнути черг, то принаймні суттєво їх скоротити.

Любов Полішкевич, начальник Центру з надання адміністративних послуг: «Черг стало менше. Люди чекають свого адміністратора, відпочиваючи. Система зручна, проте багато хто сумнівається, бо звикли працювати за старою системою, але, я думаю, це стереотип, який зламають».

Та найпершими до адмінкорпусу колишньої тютюнової фабрики переїхав міський будинок культури імені Кулика. Новими апартаментами, розповідає начальник міського управління культури Валентина Шепецька, артисти задоволені.

Переїхати сюди мріють і громадські організації міста.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version