Міські депутати вкотре пересварилися через перевезення пільговиків

Другий, та й третій млинець – теж нанівець. Черкаським пільговикам і далі доступ у тролейбуси обмежений. Чергові спроби скасувати новий режим роботи «Черкасиелектротрансу» зазнали фіаско учора на сесії. Опісля невдачі батьківщинівців на попередньому зібранні, захищати пільговиків взялися комуністи. Вони підрахували: поділ тролейбусів на пільгові та спеціальні – це порушення відразу шістьох статей Конституції України. На нелегітимності рішення наголошують і в міській прокуратурі. Та депутатська більшість відхилила і проект комуністів, і навіть протест прокурора. Репортаж Вікторії Курченко.

Під Будинком рад знову мітингують пільговики. Бо в його стінах тривають тролейбусні баталії. Услід за батьківщинівцями, комуністи вимагають у ради скасувати рішення про новий режим роботи «Черкасиелектротрансу».
Віктор Білоусов, депутат Черкаської міської ради (фракція «КПУ»): «Виконком явно перевищив свої повноваження, за що посадові особи повинні відповісти перед законом. Ті, які виносили, ті, які візували й так далі».
Комуністи застерігають: зима наближається. Пільговики просто не вистоять по півтори години на зупинках. Не чіпати реформу просить керівник тролейбусного підприємства. Каже: до оптимізації щомісяця «Черкасиелектротранс» мав збиток у 700 тисяч гривень.
Василь Буренок, директор КП «Черкасиелектротранс»: «Мы в ноябре планируем, за счет введения нового режима работы предприятия, получить доход – 1 млн. 800 тыс., расходную часть – 1 млн. 800 тысяч. Таким образом выйти в ноль».

Андрій Ковальчук, депутат Черкаської міської ради (фракція «Фронт змін»): «Уменьшая количество перевозок, вы не возите тех людей, которых обязаны возить. Если вы этого делать не можете, у нас были примеры, отдайте частникам».
А депутат Булатецький пропонує віддати підприємство… йому. Мовляв, за три місяці наведе порядок.
Микола Булатецький, депутат Черкаської міської ради (фракція «Батьківщина»): «Потрібно знайти будь-які способи, щоб тролейбуси залишити так, як було. А ще й розширити». «Доручіть мені це питання».
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Я абсолютно серйозно сприйняв вашу пропозицію і обіцяю, що я розгляну в найкоротший термін».
Далі, вже справді серйозно, міський голова каже: дороги назад немає. Із тролейбусами халепа в усіх містах України. Бо держава надекларувала пільг більше, аніж може профінансувати. Черкаський варіант боротьби з безгрошів’ям «Електротрасу» Сергій Одарич називає гуманним.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «У багатьох містах послідували прикладу Івано-Франківська, коли обмежують за часом. Скажімо, до 10 години жодного пільгового перевезення не здійснюють. З 10 до 16 – без обмежень. Із 16 – знову жоден тролейбус, трамвай не возить пільговиків».
У міській прокуратурі радять владцям: як держава повністю не відшкодовує проїзд пільговиків, то хай це роблять ще й підприємства-замовники спецрейсів, як-от: «Азот» та інші. А нинішнє обмеження, наполягають вартові закону, треба скасовувати.
Юлія Пасічна, заступник прокурора м. Черкаси: «Це рішення, а точніше – з тими додатками, які воно містить, призводить до порушення конституційних прав громадянина, пільгових категорій. Цим рішенням порушено Закон України «Про міський електротранспорт».
Депутатська більшість не дослухалася ані до комуністів, ані до міської прокуратури. Остання вже подала позов до суду.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net