Комунальне майно – під заставу

У тролейбусників та дорожників з’явився шанс нарешті отримати зарплату. На позачерговій сесії міськради депутати дозволи підприємствам «Черкасиелектротранс» та «ЧЕЛУАШ» взяти кредит на ці потреби. Нагадаємо, тролейбусники вже три місяці не отримують зарплатні. Підприємство заборгувало працівникам понад два мільйони гривень. Не краще і дорожникам. Вони теж не отримали гроші ще за січень. Зарплатні перспективи лютого теж не райдужні. Уся надія і перших, і других – на кредит. Більше про це – у сюжеті Вікторії Курченко.

На порядку денному – всього два питання. Обидва – кредитні. Комунальне підприємство «ЧЕЛУАШ» без банківської позички не може виплатити зарплату. На це бракує з півмільйона гривень. Винна – цьогорічна зима.
Сергій Одарич, міський голова Черкас: «Значна сума коштів, які ми можемо використати по 1/12 до затвердження міського бюджету, були витрачені у зв’язку з поганими погодними умовами на додаткові витрати».
Витрачені кошти підприємство і хоче компенсувати кредитом. Із заставою вже визначилися. Це прибиральна машина – Jonston, вартістю близько мільйона гривень. Натомість тролейбусникам, на відміну від дорожників, потрібен вдвічі більший кредит. Збиткує «Черкасиелектротранс» через політику уряду. З одного боку, Міністерство ЖКГ вже з рік не затверджує новий тариф на проїзд. З

іншого – держава припинила компенсувати витрати за перевезення пільговиків.
Сергій Одарич, міський голова Черкас: «Сума близько 3 млн. грн., які не отримало місто. Це державна субвенція, яка компенсує витрати за перевезення пільговиків у громадському транспорті».
Така ситуація, – говорить директор «Черкасиелектротрансу», – щороку. Витягти підприємство з боргової ями, – переконаний він, – допоможе реформа пільгових перевезень. За нею, у понеділок, середу, п’ятницю та неділю у тролейбусах їздитимуть пільговики. В інші дні – їм туди зась, пасажирів везтимуть лише за гроші.
Олександр Іщук, директор КП «Черкасиелектротранс»: «Це дасть можливість, по-перше, обрахувати кількість пільговиків. А безпільгові дні покажуть, що ми самі можемо заробляти гроші, щоб ми не ходили з протягнутою рукою».
Окрім цього, для оздоровлення фінансового стану підприємства депутат Горкун запропонував ще й переглянути нинішні маршрути приватних перевізників. Мовляв, вони відбирають кошти у тролейбусників.
Віктор Горкун, депутат міськради: «Сьогодні тролейбусний парк взагалі не може заробляти собі грошей. Маршрут № 31 повністю накрив тролейбус № 7, маршрут № 27 – тролейбус №8, маршрут № 22 – тролейбус № 10 і так далі».
Якщо все ж не вдасться змінити рух маршруток, то хоча б, – говорить директор «Черкасиелектротрансу», – потрібно переглянути інтервал їхнього руху.
Олександр Іщук, директор КП «Черкасиелектротранс»: «Якщо ми подивимося зараз на 22, 25 маршрут, їхній інтервал – 3-4 хв. Замість 10 автобусів працюють 20-30. Нам практично не проїхати туди».
Депутатам такі пропозиції сподобалася. Їх доручили детально розробити відповідному департаменту. А поки ж депутати ухвалили рішення про дозвіл на кредитування для «ЧЕЛУАШу» та «Черкасиелектротрансу». «ЧЕЛУАШ» поверне його щойно ухвалять міський бюджет, а «Черкасиелектротранс» – як тільки-но держава виплатить заборгованість за пільгові перевезення. Утім, працівники останнього все одно збираються страйкувати у четвер.
Олександр Нікіпєлов, голова страйкового комітету: «Цих коштів не вистачить на погашення заборгованості. До 4 березня ми не отримаємо ці кошти, то попереджувальний страйк відбудеться».
Натомість проведення безстрокового страйку – вже під питанням.

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут