Черкаський шумахер

0

Титул «Наймолодший екіпаж України», спеціальний кубок та четверте місце у турнірній таблиці автоперегонів «Ялта-раллі» здобула автокоманда з Черкас у складі Павла Малова та Артема Хорольського. Загальний вік екіпажу складає 32 роки. Пілоту та штурману відповідно 18 та 14. Про враження екіпажу від найскладнішого етапу перегонів в Українському чемпіонаті, а також про амбітні мрії юних гонщиків дивіться у сюжеті далі. Розповідає Марина Лук’яненко.

Улюбленими іграшками Павла у дитинстві були «машинки» – маленькі автівки. Хлопчина виріс, іграшки – теж. Тепер Павла приваблюють автомобілі великі та швидкісні. Вуличні автоперегони юний гонщик вперше побачив у 11 років. З того часу Паша мріяв взяти участь у подібних змаганнях. Завдяки наполегливій праці та батьківській підтримці мрія хлопчика здійснилася. З розряду любителів Павло перейшов у розряд професіоналів.
Цього року у змаганнях «Ялта-раллі» Павло Малов вперше виступив у ролі пілота, минулоріч юнак був штурманом черкаської команди. Вже тоді Паша готував себе до складного випробування підступним ялтинським асфальтом.
Павло Малов, автопілот, гонщик, автолюбитель: «Очень сложно привыкнуть, переходя с гравийных гонок на асфальтные. Ялтинский горный асфальт скользкий, он очень сложный. Ты стартуешь в солнечную погоду, а потом, поднимаясь на Ай-петри, попадаешь в дождь, это непредсказуемо».

Малов старший – Георгій – директор черкаського раллі-клубу. Чоловік водночас є головним механіком та головним менеджером черкаської команди. Окрім того, Георгій – турботливий батько. А тому щоразу, коли син бере участь в автоперегонах, за своє чадо не на жарт переживає.
Георгій Малов, директор Черкаського раллі-клубу: «Ралли, которые проходят в Украине, грунтовые. Они тоже очень опасные, но этап «Ялта-ралли» – это, конечно, самая тяжелая гонка».
Павло Малов, автопілот, гонщик, автолюбитель: «Для меня, как для начинающего пилота, это очень большое достижение».
Нагород у Павла та його команди чимало. Усі вони – результат командних старань. Коли в особистому активі Черкаського раллі-клубу з’являться нові кубки, Паша прогнозувати не береться. Причина тому – брак спонсорських коштів, а відповідно і відсутність далекоглядних планів на майбутнє. Та незважаючи на це, юний гонщик у відчай не впадає. Нині Павло навчається у Києві за спеціальністю «теплоенергетик», перебуває в активному пошуці другої половинки та разом з батьком готує авто до 4-го етапу Кубку України, що відбудеться у Тернополі.
Марина Лук’яненко, кореспондент: «Ласкавих прізвиськ Павло своїй автівці не дає. Хлопець гордо називає автомобіль своєю стратегічною зброєю та вірить у спільну з ним перемогу».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version