Новини на ВІККАВіККА-новиниЧеркаський аеропорт спродує свою техніку з молотка

Черкаський аеропорт спродує свою техніку з молотка

-

- Advertisment -

Мільйонні борги та застаріле обладнання. Черкаський аеропорт сьогодні переживає чи не найскладніші часи. Колись могутнє підприємство приймало по 80 рейсів на день. Тепер – всього до двох десятків на рік. Щоб, хоч якось звести кінці з кінцями на підприємстві почали спродувати техніку. Що виставили на торги – розкаже Яна Федоровська.

Олена Качуріна, директор КП "Аеропорт Черкаси": "Ось ці синенькі точки – це аеропорти з регулярним сполученням".

Про ось таку точку над Черкасами мріє директор місцевого аеропорту Олена Качуріна. Переконує, для цього є непоганий фундамент. Навіть міжнародний статус летовище має вже ось п’ять років.

Олена Качуріна, директор КП "Аеропорт Черкаси": "Кожен працівник на цьому підприємстві має окремий сертифікат. Це вимоги міжнародні. В кожного вкладені гроші. Кожна служба повинна окремо сертифікуватись. Навіть прибиральниця. Бо це літак. Його треба прибрати. Потрібне обладнання, яке треба трогать чи не трогать. Це досить відповідальний об’єкт".

Та відкрити небо над Черкасами, каже директорка, не дають борги. Вони накопичувалися тут майже 13 років. Сьогодні їхня сума понад шість мільйонів. Аби їх погасити, переконує Олена, досить приймати один міжнародний рейс щодня. Та для цього ще треба створити відповідні умови.

Олена Качуріна, директор КП "Аеропорт Черкаси": "Обов’язково треба щоб було світло-сигнальне обладнання і навігація звичайно. Це наші промахи минулих років, минулих керівників. Це наше недбале ставлення до цього підприємства. Першочергово це заробітна плата і податки, які пов’язані з нею. Це на сьогодні 3 млн 700".

В’ячеслав Гоменюк, інженер: "Дана техніка находиться на списанні в КП "Аеропорт Черкаси".

Разом з цим транспортом на аукціон виставили ще дев’ять одиниць. Проте, щоб погасити всі борги, кажуть на підприємстві, не вистачить навіть і сотні таких авто. Бо вони до роботи не придатні, а отже багато за них не вторгуєш.

В’ячеслав Гоменюк, інженер: "Великий проміжок часу вона не працювала. Відсутні основні деякі агрегати на ньому. Не вмотивовано її відновлювати на сьогоднішній день".

Відбудовувати аеропорт треба, каже директор, бо він корисний і для військової справи. Одне з небагатьох це летовище має дозвіл на воєнні рейси. Хоч якось утриматися на плаву, говорить керівниця підприємства, йому дозволить здача територій в оренду. Та спершу на це мають дати дозвіл владці. От тільки вони із цим не поспішають. І вже доволі довго.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Стратегії вивчення граматики англійської мови для новачків

Вивчення англійської мови може бути захоплюючим і в той же час викликаючим завданням, особливо коли йдеться про граматику. Граматика...

В Умані вдруге видворили нелегального мігранта з Азербайджану

Вдруге видворений азербайджанець, який намагався оселитися в Умані, надбав майже 15 років заборони в’їзду в Україну за повторне порушення...

Цікаве:

Стратегії вивчення граматики англійської мови для новачків

Вивчення англійської мови може бути захоплюючим і в той...

23 червня в Києві стартує Incrypted Conference 2024

Це вже вчетверте, коли криптомедіа Incrypted організовує одну з...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x