додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Черкаські тролейбуси реанімують

Черкаські тролейбуси реанімують

0

Надія для міського екологічного транспорту. Керівництво тролейбусного парку всерйоз взялося рятувати «рогатих». Бо більшість черкаських тролейбусів уже курсують міськими вулицями зо три десятки років. Це притому, що їхній термін експлуатації всього десятиліття. Варіантів порятунку тролейбусів натепер розглядають кілька. Або ж з «нуля» реанімувати нинішні, або закупити нові, або ж привезти вживані з Європи. Детальніше розповість Юлія Доброскок.

Це приміщення – так звана зона середнього ремонту. Остання інстанція порятунку тролейбусів. Тут їх латають і зварюють. Так намагаються хоч якось продовжити життя «рогатому».
Ярослав Степаненко, електрогазозварювальник: «Ситуація жахлива, бо все гниле, не зварюється».
Тролейбусів із прогнилим днищем і каркасом тут зо два десятки, кажуть працівники парку. Ситуація погіршується з дня на день. Тролейбуси просто «розсипаються» на ходу.
Олексій Ворона, начальник служби безпеки руху: «На підприємстві близько 100 тролейбусів – і спарених, і одинарних. На лінію виходять 55-58, залежно від технічного стану».
Жодних нарікань хіба що на ось цей київський тролейбус «К1205». Тутешні називають його літаком «АН». Розробили його спеціально для Черкас у конструкторському бюро імені Антонова. Виходить на лінію залізний кінь лише в години пік – вранці та ввечері.

Олександр Нікіпєлов, майстер служби рухомого складу: «Ось цей красень – гордість нашого підприємства. За 15 років у цьому тролейбусі жодного разу не ремонтували кузов».
Таких уже не виготовляють, шкодують майстри. Це перший і останній на всю Україну.
Віталій Дядченко, в.о. директора КП «Черкасиелектротранс»: «На сегодня средний возраст троллейбусов – более 20 лет. Некоторые пошли на третий строк эксплуатации. Всего лишь у 5 троллейбусов не вышел строк эксплуатации».
На нові тролейбуси в підприємства коштів катма. Бо вже не перший рік воно працює собі у збиток. Держава не відшкодовує «Черкасиелектротрансу» гроші за перевезення пільговиків. Тому керівництво збирається брати позичку в ЄБРР. Як за неї поновлювати тролейбусний парк, керівники остаточно не визначилися. Серед варіантів – купівля нових тролейбусів. А один нині коштує зо дві сотні тисяч євро. Вдвічі дешевше, каже Віталій Дядченко, повністю замінити кузов на старому транспорті. Та найвигідніше – купувати в Європі вживані тролейбуси, підрахували в «Черкасиелектротрансі». Німеччина пропонує ціну – 22 тисячі євро за одиницю.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version