Черкаські дороги не витримали зимову негоду

Латані-перелатані черкаські дороги не витримали зимову негоду. Вона залишила на автошляхах неабиякий слід – до старих ям та вибоїн додалися нові. Причому щодня ситуація лише погіршується. Нині вже майже сімдесят відсотків доріг поточний ремонт не врятує. Вони потребують капітального. На все про все місту необхідно більше трьохсот мільйонів гривень. Чи здійсниться цьогоріч мрія черкаських водіїв про ідеальні дороги – з’ясовувала кореспондентка ВІККА-НОВИН Вікторія Курченко.

Весна прийшла – новий клопіт принесла.
По таких дорогах водії не їздять, а маневрують. Вони бережуть свої автівки. Не добачиш яму, говорить водій із тридцятирічним стажем, ризикуєш залишитися без «коліс».
Василь Бойко, водій: «Ям багато, буває, втрапиш, диски гнеш, а ще гума псується. Ремонт коштуватиме десь гривень тисяч дві».
Водії обурені. Мовляв, куди дивиться міська влада. У міськвиконкомі ж пояснюють: роблять все, що можуть. А в черкаському бездоріжжі звинувачують Кабмін. Ще торік міська влада розраховувала отримати на ремонтні роботи-2009 майже 18 мільйонів гривень. Проте після законодавчих змін «правил гри», ініційованих Кабміном, Черкасам дісталося лише 7 млн. грн. Цих коштів вистачило поремонтувати лише половину від запланованих автошляхів. І якщо інші 50% минулоріч врятував би поточний ремонт, то цього року – їм вже треба капітальний. Коштів на це немає. Допоки не ухвалено бюджет.

Олексій Леонов, начальник відділу транспорту та зв’язку МВК: «Визначена прерогатива доріг, але поки не маємо фінансування затвердити остаточний список не маємо можливості».
Тому дорожники наразі лише латають дороги. Почали з великих перехресть.
Асфальтобетонні заводи ще не працюють. Тому дорожники використовують «старий» асфальт. Така технологія, говорить Олексій Леонов, дає непогані результати.
Олексій Леонов, начальник управління транспорту та зв’язку МВК: «Уже два роки ми використовуємо її. Ті місця, які зроблені за допомогою цієї технології, тримаються не гірше, ніж коли ми влітку кладемо».
А центральні магістралі відсьогодні латають за новою технологією.
Борис Оніщенко, директор КП «ЧЕЛУАШ»: «Ми сьогодні вночі при температурі -5 проводили роботи по вул. Смілянській від вул. Ільїна до бул. Шевченка».
Дорожники кладуть «холодний» асфальт. Придбали – 30 тонн. Коштує такий асфальт вдвічі дорожче за «гарячий». Та переваг у нього, говорить директор «ЧЕЛУАШу», більше.
Борис Оніщенко, директор КП «ЧЕЛУАШ»: «Гарячим асфальтом при таких погодних умовах не можна виконувати ремонтні роботи. А цим можна. Його можна застосовувати при температурі -20».
Підприємство планує закупити ще 100 тонн «холодного асфальту». Та цього, зізнаються дорожники, замало.
Борис Оніщенко, директор КП «ЧЕЛУАШ»: «За нашими підрахунками, тільки забити великі ями на проїжджій частині Черкас потрібно не менше 1000 тонн асфальту».
Аби привести до ладу черкаські дороги – потрібно більше трьохсот мільйонів гривень. Це майже минулорічний бюджет Черкас. І лише самим дорогам така сума навряд чи перепаде найближчим часом.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net