Новини на ВІККАВіККА-новиниЧеркаси поки що відмовляються від транспортної реформи

Черкаси поки що відмовляються від транспортної реформи

-

- Advertisment -

Майже 20 тисяч черкасців висловилися проти транспортної реформи. Опитування проводила громадська організація «Демократичний альянс». Обговорювати тему розпочали ще на початку року. Міська влада замовила Львівському національному університету «Львівська політехніка» розробити нову схему пасажирських перевезень. Утім багато перевізників і пасажирів її не сприйняли. Учасники транспортного процесу знову зібралися за круглим столом. Про що домовилися – дивіться в сюжеті.

Кожен відстоює свою думку. Представники міської влади, яка ініціювала транспортну реформу, переконані: зміни мають відбутися.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «50 на 50 або 60 на 40. Більшість людей підтримує цю реформу, враховуючи ту інформацію, яка надходить до виконкому».

Схему пасажирських перевезень корегуватимуть, продовжує Андрій Наумчук. Влада готова прислухатися до побажань перевізників. До того ж окремі транспортники вже розпочали модернізацію.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «Із приводу великих автобусів, і системи, яка б дозволяла безкоштовно пересідати з одного автобуса на інший, то деякі перевізники вже самостійно почали впроваджувати ці ідеї, без тиску влади».

Готових до кардинальних змін небагато. Більшість перевізників не хоче скорочувати кількість транспортних одиниць і купувати 90-місні автобуси. Збільшення інтервалів руху маршруток буде незручним і для пасажирів. До того ж через зменшення кількості маршрутів люди залишаться без роботи.

Микола Євтушенко, виконавчий директор асоціації «Черкасиоблавтотранс»: «Я розумію, хто недобросовісно виконує свою роботу, не створює всі зручності для пасажирів, тих будуть посувати з автотранспортних маршрутів. Але ж усі асоціації перевізників будуть захищати простих працівників, адже за кожним – сім’я».

Перевізники нарікають на те, що дослідження «Львівської політехніки» є необ’єктивними. Перевірку робили вибірково та не на всіх маршрутах.

Олена Куниця, генеральний директор ПАТ «Черкаське АТП-17127»: «На маршруті «5» із 325 автобусних маршрутів перевірили 2, «13» – 5. Це перевірили 1%».

До того ж «Львівська політехніка» не мала юридичних повноважень займатися такими дослідженнями. В Україні є спеціальні організації, які компетентні робити аналіз та пропонувати транспортні схеми.

Руслан Толкачов, юрист: «Право на проведення таких досліджень «Львівська політехніка» не має. За порядком і умовами проведення дослідження, вивчення попиту та раціональності мережі можуть проводити 2 органи – «Державтотранспроект» і «Транспортна академія України».

Після тривалих обговорень учасники засідання все ж прийняли резолюцію. Вирішили не поспішати, поки що відмовитися від великих автобусів і провести конкурс для перевізників, які подали заявки.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

На Черкащині СБУ заблокувала чергову схему виїзду за кордон «ухилянтів»

У Черкаській області Служба безпеки затримала організатора злочинної схеми нелегального виїзду за кордон чоловіків призовного віку. Інформує Управління СБУ...

“Врятована рота”: Патронатна служба Азову разом з Trustee Plus запускають криптовалютний збір на порятунок поранених бійців

Організатори планують зібрати 5 млн. грн на порятунок близько 100 бійців 12 бригади спеціального призначення «Азов» НГУ та 3-ї...

Цікаве:

- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x