додому Інформація та аналітика Тема дня Тема дня: Війна біг-бордів

Тема дня: Війна біг-бордів

0

Передвиборча лихоманка охопила Черкаси ще задовго до визначеного законом 19 жовтня. Основні політичні гравці ще з літа почали заявляти про своє бажання іти у Президенти. Відтак кандидати розгорнули активну боротьбу за серця виборців. Одні це робили за допомогою традиційних засобів: розгорнули в місті агітаційні намети. Інші ж відразу задіяли тяжку артилерію – біг-борди та інші носії зовнішньої реклами.
Таку завчасну активність політиків не раз критикували громадські організації. Мовляв, зарано розпочали. Цьогорічний рекламний фальстарт визнав і Комітет виборців України. Так, за результатами проведеного моніторингу, в момент офіційного старту передвиборчої гонки ніхто з потенційних на той момент кандидатів у президенти не зняв зовнішню рекламу.
Це, за словами правникІв, суттєве порушення виборчого законодавства.
Андрій Мальований, контрольно-ревізійної комісії ЧОМГО «Асоціація молодих правників», юрист-консультант: «В ідеалі, то повинно було бути так: якщо сьогодні відповідний кандидат зареєструвався, то вся реклама, яка до сьогодні була – це була політична реклама. На момент реєстрації, згідно з ст. 57, він не міг проводити агітацію, тобто тільки з наступного дня».
Утім, юристи політичних партій вже давно знайшли прогалини у законі «Про вибори Президента». Як і в минулі передвиборчі кампанії, так і в нинішню вони цим вкотре скористалися. Гра слів «політична реклама» та «передвиборча агітація», за словами правникІв, дозволила партіям спростувати будь-які звинувачення у фальстарті.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version