КП "Черкасиелектротранс", через голову фракції Партії Вільних Демократів Олександра Згіблова, запросило представників нашої команди взяти участь у вимірюванні пасажиропотоку. Дослідження триватиме 3 дні. З одного боку, дослідити пасажиропотік – це правильна річ. З іншого боку, цим мають займатися професіонали. Люди, які цьому вчаться, а не представники політичних фракцій.
Для чого це робиться? Номінально дослідивши пасажиропотік, тролейбусний парк принесе акт. Не здивуюсь, якщо "випадково" в дні вимірювання пасажиропотоку в тролейбусах буде більша кількість ніж в звичайні дні. Мовляв: "Стільки-то пільговиків провозимо, ось така робота виконується; ми виконуємо соціальну функцію; ми збиткове підприємство". Дайте нам з бюджету гроші!
Цього року тролейбусний парк обійшовся в 70 млн. грн. для платників податків. На 2020 рік вони запросили 103 млн. грн. З них – 56 млн. грн. на відшкодування різниці в тарифі (3 грн. збитковий тариф) і 47 млн. грн. – за пільгове перевезення громадян. Саме під ці 103 млн. грн. представники тролейбусного парку намагаються підкласти обґрунтування своїм дослідженням пасажиропотоку.
Цікавий ще той факт, що при обрахунку експлуатаційних витрат однієї одиниці транспорту використовують дані для застарілих тролейбусів "ЗіУ", які значно більше використовують електроенергії ніж "нові" тролейбуси марок "Богдан" або "МАЗ", які також виходять на лінії.
А тепер трохи елементарної математики. На 2020 рік просять 103. В день на лінії виходить 52 тролейбуси. 103 млн. грн.: 52 = 1,98 млн. грн. в рік на один тролейбус. Це майже 5 600 грн. в день йтиме компенсація з міського бюджету на 1 тролейбус! Може на вивчення пасажиропотоку найняти професіоналів, які окрім звичайного обрахунку людей зроблять програмний обрахунок моделі пасажиропотоку?
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.