Два дні брав участь у дослідженні пасажиропотоку на найбільш популярних маршрутах черкаського тролейбуса – 7А і 10. Результати вражають: на 7А лише 30,2% платних пасажирів, а на 10 – взагалі 24.7%. Дивуюся, як "Черкасиелектротранс" вдається запускати нові маршрути з такими показниками.
Також негативне враження склали маршрутки 31 і 22. За два дні побачив більше двох десятків випадків того, як маршрутка обганяє тролейбус і йде "тупо" перед ним, збираючи усіх платних пасажирів.
Родзинкою стали нічні перегони маршруток 24 (в якій я їхав), 5 (яка на пішохідному переході ледь не збила пішохода) і схоже, що 30 (пронеслася повз мене на великій швидкості, не встиг роздивитися).
Прикро, що міська влада своєю бездіяльністю ставить під загрозу не лише існування тролейбусного парку, а й життя людей.
Черкасам потрібно проводити реформу транспорту, і то якнайшвидше!