Online TV
НовиниКультураВ Умані взялися оновити бренд міста: з бюджету гроші...

В Умані взялися оновити бренд міста: з бюджету гроші не витрачатимуть

Умань розпочинає оновлення туристичного бренду. Міський голова Ірина Плетньова зустрілася із командою Brendari та Оксаною Сковронською, координаторкою проєкту REHERIT 2.0 від Центру Регіонального розвитку агенції PPV.

“Бренд – це не про герб і не про символіку. Це про сенси. Про впізнаваність. Про те, як відчувають місто. Сучасна айдентика допоможе зробити Умань більш привабливою: для туристів, інвесторів і для нас із вами” – пише Плетньова.

Міська рада створила опитувальник: щоб охочі могли долучитися й висловити свою думку щодо бренду.

“Проєкт реалізує команда Brendari, яка має великий досвід у створенні брендів громад та культурних ініціатив. Та фінальне слово за жителями громади. Оновлення бренду відбувається в межах REHERIT 2.0 за фінансування Європейського Союзу — БЕЗ ЖОДНИХ ВИТРАТ для бюджету Уманської громади.», – інформує міський голова Ірина Плетньова.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Карась шукав у Польщі донорів для «Черкаситеплокомуненерго»

Директор КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Павло Карась минулого тижня презентував проєкт реконструкції системи централізованого теплопостачання Черкас на П’ятій міжнародній виставці-конференції ReBuild...

Черкащани за цей рік задекларували доходи на понад 6,8 млрд грн

Станом на 1 листопада мешканці Черкаської області подали понад 10 тисяч декларацій про майновий стан і доходи. Про це...

Цікаве:

Два перевірені сорти картоплі підкорюють врожайністю і смаком

Щороку ці два сорти стабільно дають великі врожаї навіть у різних кліматичних умовах...

Як часник, цибуля та імбир впливають на серце: що потрібно знати

Тріо популярних продуктів — часник, цибуля та імбир — можуть зміцнювати серце,...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас