Online TV

Тепло на контролі

Якщо скаржитися, то губернатору. Це радять усі, хто вже потерпав від холоднечі у квартирі. При облдержадміністрації функціонує спеціальна гаряча лінія. З початком опалювального сезону кількість звернень побила рекорди. За день скаржаться до півсотні людей. Здебільшого з Черкас. Чи швидко реагують, перевіряла Ольга Скорик.

Ось у цій кімнаті телефони не змовкають ні на хвилину.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Алло! Добрий день! Телефонна гаряча лінія голови обласної державної адміністрації. Слухаю Вас!».
Про все з перших вуст від черкащан дізнається пані Оксана. Жінка весь час на зв’язку. Вона і за порадницю, і за психолога. За час існування гарячої лінії відповіла на майже три тисячі дзвінків. За день на гарячу лінію губернатора надходить у середньому зо два десятки. Рекордну кількість звернень зафіксували в жовтні цього року, коли розпочався опалювальний сезон. Тоді скаржилося до півсотні людей щодня.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Як завжди, опалювальний сезон надзвичайно швидко настав, коли ми його не очікували. І так завжди, з року в рік, ми не чекаємо, а він знову приходить».
Поки решта черкасців грілися, мешканці ось цієї багатоповерхівки на Пушкіна, 39 сиділи без тепла. У холодному полоні опинилися 20 квартир. Олександр Володимирович демонструє аркуш, списаний телефонами: куди він разом із іншими мешканцями звертався по допомогу, та їм, окрім порад, нічим не зарадили.

Олександр Кулагін, мешканець будинку по вул. Пушкіна, 39: «Диспетчер мне предложил: система завоздушилась, пойдите развоздушьте. За что я плачу? Никто ничего не хотел делать. Никакого движения. Холодно. Пока я снова не обратился на горячую линию губернатора».

Найчастіше черкащани скаржаться на роботу комунальників, на другому місці – соціальний захист, на третьому – дороги.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Відповідно до розпорядження, в нас звернення розглядають 5 днів. У разі потреби вивчити детальніше, виконавець може надати письмове прохання продовжити розгляд цього звернення, але не більше 15».
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Я просив би і надалі користуватися телефоном гарячої лінії. Будемо виправляти ситуацію».

попередня стаття
наступна стаття
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

26 жовтня Україна переходить на зимовий час – переведіть свої годинники

У ніч із суботи на неділю, 26 жовтня переходимо на зимовий час. Українці традиційно переведуть стрілки годинника на годину...

Коли громади об’єднуються: Черкаси та Ужгород почали нову сторінку співпраці

У Черкасах налагоджують новий міст партнерства — цього разу з Ужгородом. До міста завітала делегація із Закарпаття на чолі...

Цікаве:

Як правильно вибрати жіночі ботфорти для різних випадків

Жіночі ботфорти вже давно стали незамінною частиною гардероба сучасної...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x