Online TV

Тепло на контролі

Якщо скаржитися, то губернатору. Це радять усі, хто вже потерпав від холоднечі у квартирі. При облдержадміністрації функціонує спеціальна гаряча лінія. З початком опалювального сезону кількість звернень побила рекорди. За день скаржаться до півсотні людей. Здебільшого з Черкас. Чи швидко реагують, перевіряла Ольга Скорик.

Ось у цій кімнаті телефони не змовкають ні на хвилину.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Алло! Добрий день! Телефонна гаряча лінія голови обласної державної адміністрації. Слухаю Вас!».
Про все з перших вуст від черкащан дізнається пані Оксана. Жінка весь час на зв’язку. Вона і за порадницю, і за психолога. За час існування гарячої лінії відповіла на майже три тисячі дзвінків. За день на гарячу лінію губернатора надходить у середньому зо два десятки. Рекордну кількість звернень зафіксували в жовтні цього року, коли розпочався опалювальний сезон. Тоді скаржилося до півсотні людей щодня.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Як завжди, опалювальний сезон надзвичайно швидко настав, коли ми його не очікували. І так завжди, з року в рік, ми не чекаємо, а він знову приходить».
Поки решта черкасців грілися, мешканці ось цієї багатоповерхівки на Пушкіна, 39 сиділи без тепла. У холодному полоні опинилися 20 квартир. Олександр Володимирович демонструє аркуш, списаний телефонами: куди він разом із іншими мешканцями звертався по допомогу, та їм, окрім порад, нічим не зарадили.

Олександр Кулагін, мешканець будинку по вул. Пушкіна, 39: «Диспетчер мне предложил: система завоздушилась, пойдите развоздушьте. За что я плачу? Никто ничего не хотел делать. Никакого движения. Холодно. Пока я снова не обратился на горячую линию губернатора».

Найчастіше черкащани скаржаться на роботу комунальників, на другому місці – соціальний захист, на третьому – дороги.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Відповідно до розпорядження, в нас звернення розглядають 5 днів. У разі потреби вивчити детальніше, виконавець може надати письмове прохання продовжити розгляд цього звернення, але не більше 15».
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Я просив би і надалі користуватися телефоном гарячої лінії. Будемо виправляти ситуацію».

попередня стаття
наступна стаття
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

ТОП-10 будинків-боржників Черкас за тепло та гарячу воду!

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повідомляє, що на 01 вересня 2025 року заборгованість населення перед підприємством за отримане...

На Черкащині викрили чоловіка на вирощуванні конопель

У селі Привітне, що входить до Вознесенської громади, правоохоронці викрили 47-річного місцевого жителя на незаконному вирощуванні конопель. Чоловік облаштував...

Цікаве:

ТОП-5 заправок для борщу, які зроблять його приголомшливо смачним

Борщ - одна з найулюбленіших страв української кухні, яку...

Онлайн-кредитування в Україні: міф чи реальність безвідмовності?

У сучасному світі, де фінансові потреби виникають несподівано, онлайн-кредитування...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x