Новини"Жертви" ДТП: над вулицями Черкас звисають розтрощені світлофори і...

"Жертви" ДТП: над вулицями Черкас звисають розтрощені світлофори і дорожні знаки (ФОТО)

- Advertisment -

Відповідно до закону, відновлювати об’єкти вуличної інфраструктури, що постраждали внаслідок ДТП, має винуватець аварії, однак на практиці збитки оплачує місто. За словами начальника управління вуличної інфраструктури Черкаської міської ради Сергія Отрешка, за останні три роки жоден водій ще не відшодував місту збитки.

Так зокрема "жертвою" ДТП є світлофор на перехресті вулиць Надпільної та Пастерівської. Він наразі перебуває в аварійному стані.

Фото Олександра Рибалки

"Усі світлофори, які виходять з ладу через погнуту стійку, це фактично жертви ДТП. Бувають ситуації, коли у тролейбуса відривається штанга і вона зносить світлофор, то тут простіше, бо з нашим комунальним підприємством легше домовитися", – зазначає чиновник.

Наразі підрядник працює над відновленням аварійного світлофора.

"Сам світлофор, на щастя, цілий. Знадобиться нова стійка, також перевіряємо контролер. Саме від його стану усе і залежить, бо це, по суті, "мозок" світлофора. Якщо виявимо несправність, з якою зможемо впоратися самотужки, то вже за кілька днів відновимо його роботу. Однак якщо поломка серйозніша, то контролер доведеться відправити до Харкова на завод, де його виробляли", – розповідає Сергій Отрешко.

Якщо аварійний світлофор у місті, на щастя, поки один, то із дорожніми знаками усе складніше. Вони потерпають не тільки від горе-водіїв. Їм шкодить і негода, і час, і вандали.

А віднедавна на них поклали око і мисливці за металом.

"Зараз пішла чергова пошесть: то люки все цупили, а тепер і на знаки перейшли. Наприклад, нещодавно ми відновили два дорожні знаки "дати дорогу" по вулиці Амброса. Вони були просто вкрадені. Швидше за все, хтось вирішив, що це не оцинкований метал, а кольоровий і зняв з надією заробити", – зазначає начальник управління вуличної інфраструктури.

Сергій Отрешко констатує: на його практиці ще не було жодного випадку, коли водії оплачували відновлення об’єктів вуличної інфраструктури чи то за велінням совісті, чи то за рішенням суду. І якщо новий дорожній знак коштує бюджету міста 200-300 гривень залежно від форми і від того, кріпиться він на бетонну опору чи на окрему стійку, то світлофор обходиться значно дорожче.

Як повідомляв сайт vikka.ua, уночі в Черкасах ремонтували Припортову.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Понад 400 школярів Христинівщини пройшли військовий вишкіл на польовому навчанні

У Христинівській громаді відбулися навчання для школярів із базової військової підготовки. Понад чотириста учнів під керівництвом інструкторів навчалися стрільби...

Двоє жителів Канівської громади отримають допомогу на закупівлю дров

Виконавчий комітет Канівської міськради ухвалив рішення надати матеріальну допомогу двом мешканцям громади на придбання дров для опалювального сезону 2025–2026...

Цікаве:

Компенсація тим, хто надав житло переселенцям: як працює програма «Прихисток»

Програма «Прихисток» передбачає надання компенсації за безоплатне забезпечення  тимчасовим...

Чи вплинуть весняні заморозки на урожай на Черкащині – коментар агронома

Нестабільна весняна погода внесла свої корективи в плани аграріїв...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас