Із 1 листопада в Україні відбуватиметься автоматичне продовження діючих відстрочок від мобілізації. Військовозобов’язані зможуть подавати документи через застосунок “Резерв+” або ЦНАП.

Запис на оформлення відстрочки здійснюватиметься за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ, обравши категорію «Адміністративні послуги».
Записатися можна через
єдиний номер телефону CALL-центру: 073 058 3030,
Viber чат-бот: https://tinyurl.com/2ah6nkyh
Телеграм чат-бот: https://t.me/CNAP_CherkasyBot
наш портал: https://cnapck.gov.ua/
термінал ЦНАПу.
Послуга надаватиметься громадянам України:
– незалежно від зареєстрованого місця проживання:
– виключно особисто (представником не допускається);
– за пред’явленням паспорта громадянина України, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) та військово-облікового документу (у тому числі в електронній формі);
– до заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку,
– у заявника обов’язково має бути зареєстрована електронна пошта з українським доменом та контактний номер телефону.
Зверніть увагу! Відповідальність за достовірність усіх наданих відомостей несуть заявники!
У застосунку «Резерв +» можна оформити онлайн 9 типів відстрочки і більшість з них за наявності інформації про підстави в державних реєстрах продовжуватимуться АВТОМАТИЧНО.
У ЦНАП не здійснюватиметься:
- Автоматичне продовження відстрочок
- Взяття особи на військовий облік
- Оновлення військово-облікових даних
- Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи інших розвідувальних органів
- Оформлення відстрочки особам, передбаченим п. 1 (бронювання) та п.п. 16-23 (держслужбовці, політики, дипломати, судді тощо) ч. 1 ст. 23 Закону про мобілізацію
Послуга є безоплатною.
