Online TV
НовиниУ "Водоканалі" збільшили кількість телефонних ліній для прийому показників...

У "Водоканалі" збільшили кількість телефонних ліній для прийому показників лічильників

Власники лічильників води щомісяця мають передавати показники до КП "Черкасиводоканал". Зробити це вони можуть як телефоном, так і через Інтернет. Для поліпшення якості обслуговування споживачів, зокрема для оперативного прийому показників приладів обліку, "Водоканал" збільшує кількість телефонних ліній, повідомляють у прес-службі установи.

Віднині зателефонувати на підприємство споживачі можуть за такими номерами телефонів:

– 38-46-38 (багатоканальний);

– 32-11-77(цілодобово);

– 63-38-35;

– 37-72-04;

– 32-04-99.

Кол-центр "Водоканалу" працює з 1 по 20 число місяця з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-00. А з 20 до 31 числа місяця, коли слід надавати дані показників для своєчасного та достовірного нарахування, номери 38-46-38; 32-11-77; 63-38-35 працюють до 20-00 год.

Водночас додатково показники лічильників можна передати за телефоном диспетчерської служби"Черкасиводоканалу", яка працює цілодобово – 37-35-33.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

26 жовтня Україна переходить на зимовий час – переведіть свої годинники

У ніч із суботи на неділю, 26 жовтня переходимо на зимовий час. Українці традиційно переведуть стрілки годинника на годину...

Коли громади об’єднуються: Черкаси та Ужгород почали нову сторінку співпраці

У Черкасах налагоджують новий міст партнерства — цього разу з Ужгородом. До міста завітала делегація із Закарпаття на чолі...

Цікаве:

Як правильно вибрати жіночі ботфорти для різних випадків

Жіночі ботфорти вже давно стали незамінною частиною гардероба сучасної...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x