Online TV
НовиниУ Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели...

У Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели семінар щодо оптимізації процесів надання послуг

Пресслужба “Черкасиобленерго” повідомляє, що спеціалісти п’ятьох державних операторів системи розподілу з’їхалися до ПАТ «Черкасиобленерго», аби взяти участь у дводенному семінарі, який організували експерти АТ «Українські розподільні мережі». Мета заходу – пошук спільних та дієвих рішень, які дозволять удосконалити усі бізнес процеси компаній та надавати послуги замовникам у єдиному форматі.

 

За словами організатора семінару, начальника відділу автоматизації та оптимізації бізнес-процесів АТ «Українські розподільні мережі» Миколи Мархеви, на заході зібрали найкращих спеціалістів, аби вони на місцях ділились результатами зустрічі та удосконалювали процеси спільно з колегами.

– Під час зустрічі ми обговорили усі найважливіші моменти роботи, виявили проблемні місця і віднайшли спільні рішення. Таким чином вдосконалили процеси з надання послуг і надалі втілюватимемо їх в життя,- розповів Микола Мархева.– До цього часу кожна компанія самостійно налагоджувала такі процеси, а нині ми змінили ці підходи на більш ефективні і дієві. Нові рішення стосувались роботи спеціалістів, які безпосередньо задіяні у наданні послуг, спростили і вдосконалили бухгалтерський облік документів та інші робочі моменти.

Учасник семінару, заступник директора департаменту з обслуговування клієнтів ПАТ «Запоріжжяобленерго» Олександр Русін переконаний, що інтеграція такого досвіду призведе до поліпшення результатів роботи кожної компанії.

– На семінарі ми ознайомились із нюансами впровадження інтеграції програмного продукту АСТОР, який нині запроваджується в усіх операторах системи розподілу групи «Українські розподільні мережі». Віднайшли підхід до впровадження уніфікованих послуг у єдиному форматі для наших замовників. Нормативна документація, розпорядчі документи та закони України є єдиними, але підходи у всіх доволі різні, тому я переконаний, що якраз приведення цієї роботи до єдиного зразка, стандартизує та підвищить якість сервісів, які надаються в компаніях,– зазначив Олександр Русін.

Надалі такі зустрічі планують проводити постійно, аби колектив кожної компанії був в курсі нововведень та обмінювався досвідом.

– Завдяки жвавому обговоренню та дискусіям не залишилося без уваги жодне проблемне питання. Тепер ми готові застосувати у роботі набуті знання і нові рішення, крім того заручилися допомогою наших колег інших операторів системи розподілу. Впевнена, що разом працювати ефективніше, заради комфорту і зручності наших споживачів,– підсумувала учасниця семінару, начальниця центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго» Оксана Бандура.

Учасники зазначають, що окреслили шлях, яким рухатимуться далі, вдячні організаторам за цінний досвід.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Спланував заздалегідь: черкасця затримали за підозрою у вбивстві жінки

На Черкащині чоловік, дізнавшись про суму коштів, яку пенсіонерка зберігала вдома, заздалегідь спланував її вбивство. Наразі фігуранту повідомлено про...

Поради від черкаських фахівців, як подолати втому, апатію та емоційне спустошення

З настанням холодної пори багато черкащан помічають у себе втому, апатію та емоційне спустошення. Осінні пейзажі, тиша й меланхолія...

Цікаве:

Два перевірені сорти картоплі підкорюють врожайністю і смаком

Щороку ці два сорти стабільно дають великі врожаї навіть у різних кліматичних умовах...

Як часник, цибуля та імбир впливають на серце: що потрібно знати

Тріо популярних продуктів — часник, цибуля та імбир — можуть зміцнювати серце,...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x