Online TV
НовиниУ Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели...

У Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели семінар щодо оптимізації процесів надання послуг

Пресслужба “Черкасиобленерго” повідомляє, що спеціалісти п’ятьох державних операторів системи розподілу з’їхалися до ПАТ «Черкасиобленерго», аби взяти участь у дводенному семінарі, який організували експерти АТ «Українські розподільні мережі». Мета заходу – пошук спільних та дієвих рішень, які дозволять удосконалити усі бізнес процеси компаній та надавати послуги замовникам у єдиному форматі.

 

За словами організатора семінару, начальника відділу автоматизації та оптимізації бізнес-процесів АТ «Українські розподільні мережі» Миколи Мархеви, на заході зібрали найкращих спеціалістів, аби вони на місцях ділились результатами зустрічі та удосконалювали процеси спільно з колегами.

– Під час зустрічі ми обговорили усі найважливіші моменти роботи, виявили проблемні місця і віднайшли спільні рішення. Таким чином вдосконалили процеси з надання послуг і надалі втілюватимемо їх в життя,- розповів Микола Мархева.– До цього часу кожна компанія самостійно налагоджувала такі процеси, а нині ми змінили ці підходи на більш ефективні і дієві. Нові рішення стосувались роботи спеціалістів, які безпосередньо задіяні у наданні послуг, спростили і вдосконалили бухгалтерський облік документів та інші робочі моменти.

Учасник семінару, заступник директора департаменту з обслуговування клієнтів ПАТ «Запоріжжяобленерго» Олександр Русін переконаний, що інтеграція такого досвіду призведе до поліпшення результатів роботи кожної компанії.

– На семінарі ми ознайомились із нюансами впровадження інтеграції програмного продукту АСТОР, який нині запроваджується в усіх операторах системи розподілу групи «Українські розподільні мережі». Віднайшли підхід до впровадження уніфікованих послуг у єдиному форматі для наших замовників. Нормативна документація, розпорядчі документи та закони України є єдиними, але підходи у всіх доволі різні, тому я переконаний, що якраз приведення цієї роботи до єдиного зразка, стандартизує та підвищить якість сервісів, які надаються в компаніях,– зазначив Олександр Русін.

Надалі такі зустрічі планують проводити постійно, аби колектив кожної компанії був в курсі нововведень та обмінювався досвідом.

– Завдяки жвавому обговоренню та дискусіям не залишилося без уваги жодне проблемне питання. Тепер ми готові застосувати у роботі набуті знання і нові рішення, крім того заручилися допомогою наших колег інших операторів системи розподілу. Впевнена, що разом працювати ефективніше, заради комфорту і зручності наших споживачів,– підсумувала учасниця семінару, начальниця центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго» Оксана Бандура.

Учасники зазначають, що окреслили шлях, яким рухатимуться далі, вдячні організаторам за цінний досвід.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

На Звенигородщині чоловік отримав опіки під час пожежі сухостою

15 серпня у селищі Єрки Єрківської громади на Звенигородщині спалахнула пожежа сухої рослинності на території приватного домоволодіння. Господарі намагалися загасити...

«Принц темряви» не стане Почесним громадянином Черкас: у мерії назвали причини

Англійський рок-музикант Оззі Озборн, відомий як «Принц темряви», не стане почесним громадянином Черкас. У мерії Черкас пропонують відмовити ініціаторам...

Цікаве:

Онлайн-кредитування в Україні: міф чи реальність безвідмовності?

У сучасному світі, де фінансові потреби виникають несподівано, онлайн-кредитування...

Подарункові набори корейської косметики 2025: як вибрати WOW-комплект

У 2025 році універсальні подарунки на всі випадки життя...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x