Online TV
НовиниЦифрова втома: чому реклама на білбордах стала сприйматися краще*

Цифрова втома: чому реклама на білбордах стала сприйматися краще*

Пандемія змусила більшість українців перейти з реального життя у віртуальне. У моніторі або дисплеї телефону тепер показується все: навчання, магазини, робота. Постійна взаємодія з екраном призвела до появи у людей «Цифрової втоми», що, в свою чергу, позитивно позначилося на сприйнятті білбордів, сітілайтів та інших форматів зовнішньої реклами. До таких висновків прийшли вчені в одному з досліджень. А це означає, що билборды в Черкассах набувають особливої актуальності, не властивої їм навіть до початку пандемії.

Особливості дослідження: відсотки, висновки, показники

В кінці 2020 року OAAA (американська асоціація зовнішньої реклами) провела опитування і виявила, що 14% споживачів стали частіше звертати увагу на зовнішню рекламу. Причому мова йде не стільки про автоматизовані щити (LED-панелі, світлодіодні екрани), скільки про стандартні сітілайти, білборди зі стійким зображенням.

На початку 2021 року показник перехожих, які з великим інтересом стали звертати увагу на зовнішню рекламу, виріс до 19%. При цьому понад 70% опитаних повідомили, що мінімізували перегляд онлайн реклами в соціальних мережах. Пояснення цьому: бажання проводити якомога більше часу не в інтернеті, а в реальному житті.

Отримані в ході дослідження показники є прямим підтвердженням того, що ООН реклама переживає новий пік популярності. Споживачі втомилися від віртуальних рекламних інтеграцій, постійної роботи за монітором. Це ми і називаємо «цифровою втомою», якою можна скористатися в своїх цілях.

Три причини замовити зовнішню рекламу в Черкасах зараз

«Цифрова втома» споживачів і зниження активності конкурентів – таке поєднання можна назвати кращім «грунтом» для початку зовнішнього просування. Розмістити рекламу зараз слід, тому що це реальна можливість:

  • Сформувати довірливе ставлення з боку споживачів;
  • Зайняти велику частку в рекламній кампанії міста і обійти конкурентів;
  • Заявити про себе як про надійний, стабільний бренд, який залишився «в строю», навіть не дивлячись на пандемію.

В умовах коронавірусної кризи витрати на зовнішнє просування можуть здатися високими. Але будь-яка криза має властивість закінчуватися. І після її завершення всі «вершки» знімають ті компанії, які не побоялися і продовжили розвиватися навіть у важких для себе умовах.

Доступна реклама від IDMedia

Якщо ви зацікавлені в тому, щоб підвищити лояльність споживачів, прибуток компанії і її статус на ринку – варто вже зараз орендувати білборди або сітілайти. Зробити це ви можете в IDMedia. Рекламне агентство надає повноцінну базу щитів під рекламу та забезпечує комплексну організацію зовнішнього просування. Від вас вимагається лише надання інформації про мету рекламної кампанії, терміни і бюджет. Все інше (відпідготовки постера до друку до його розміщення) співробітники АйДіМедіа беруть на себе.

*Розміщений на правах реклами

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Стало відомо, що стало причиною затору на мосту по проспекту Хіміків у Черкасах

Черкаські патрульні отримали виклик про дорожньо-транспортну пригоду, що сталася на проспекті Хіміків, за участі чотирьох транспортних засобів. Прибувши на місце...

Черкаська футзалістка стала Майстром спорту України

У Черкасах привітали Евеліну Завгородню, яка в складі дівочої збірної U-18 стала срібною призеркою Чемпіонату світу з футзалу серед...

Цікаве:

Чому збільшуються відключення світла на Черкащині: енергетики назвали головну причину

Графіки відключення електроенергії на Черкащині залишаються вимушеним кроком через...

Вже 15 років у лунки з картоплею вношу це: збираю по 2 ящика з квадратного метра щоразу

Щоб картоплі вродило як треба рекомендуємо обовʼязково додати до...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x