Online TV
НовиниГрошіЧеркащанам роз’яснили права при індивідуальному замовленні товару

Черкащанам роз’яснили права при індивідуальному замовленні товару

До фахівців управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області все частіше звертаються містяни з питанням: які права вони мають при індивідуальному замовленні товарів?

Фото ілюстративне

Мова йде про продукцію, яку виготовляють не за типовим зразком, а за конкретними вимогами покупця: із заданими розмірами, дизайном, кольором, матеріалами чи іншими особливостями. Такий підхід дозволяє отримати виріб, який максимально відповідає потребам клієнта, проте й має свої нюанси.

Фото ілюстративне

Що варто знати перед замовленням

Перед тим, як укласти угоду, споживачам радять уважно читати договір. У ньому обов’язково мають бути прописані:

  • точні характеристики замовленого товару;

  • строки виконання;

  • ціна і порядок оплати;

  • відповідальність сторін у випадку порушення домовленостей.

Варто одразу уточнювати, чи можливе повернення або обмін. Для більшості товарів, виготовлених під індивідуальне замовлення, це заборонено, якщо виріб повністю відповідає вказаним параметрам і не має дефектів.

Основні права споживача

При оформленні індивідуального замовлення покупець має право на:

  • якість – товар повинен відповідати умовам договору та заявленим характеристикам;
  • безпеку – виріб не має становити загрози для життя та здоров’я;
  • повну інформацію – замовник має право знати всі деталі про товар;
  • усунення недоліків – у разі дефекту можна вимагати безоплатного ремонту, зменшення ціни чи відшкодування витрат;
  • розірвання договору – у випадку істотного порушення з боку продавця.

Якщо ж виріб має суттєві недоліки, які виникли з вини виробника, споживач може вимагати його заміни.

Коли повернення неможливе

Водночас є і винятки. Товар належної якості, виготовлений на замовлення, якщо він повністю відповідає умовам договору, не підлягає поверненню чи обміну. Це правило діє навіть тоді, коли виріб просто «не підійшов» за смаком.

Обмін або повернення також неможливі, якщо були порушені умови експлуатації, виріб пошкоджений самим споживачем чи змінена його конструкція.

Якщо ж у товарі виявлено істотний дефект або він не відповідає заявленим параметрам, покупець має право вимагати усунення недоліків чи заміну.

Куди звертатися за захистом

У разі виявлення проблеми спеціалісти радять спершу звернутися письмово до продавця чи виконавця робіт із чітким описом ситуації. Якщо ж отримано безпідставну відмову – варто звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.

Адреса: м. Черкаси, вул. Смілянська, 120
Телефон для консультацій: (0472) 33-12-08

Тож жителям Черкащини нагадують: уважно читайте договори, обирайте перевірених виконавців і не бійтеся відстоювати свої права.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

АТ “Черкасиобленерго” нагадує непобутовим споживачам групи А про перехід на дистанційне зчитування даних приладів обліку

AТ «Черкасиобленерго» нагадує всім непобутовим споживачам, які належать до групи А, про обов’язковість переходу на дистанційне зчитування даних лічильників...

Під Черкасами продають прибутковий завод: власник назвав причину продажу

Під Черкасами виставили на продаж цегельний завод, який виготовляє за рік 3,5 млн цеглин. За словами власника, підприємство прибуткове,...

Цікаве:

Онлайн-кредитування в Україні: міф чи реальність безвідмовності?

У сучасному світі, де фінансові потреби виникають несподівано, онлайн-кредитування...

Подарункові набори корейської косметики 2025: як вибрати WOW-комплект

У 2025 році універсальні подарунки на всі випадки життя...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас