Online TV
Новини"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

- Advertisment -

Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.

Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.

Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України.

У Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".

Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Так у Черкаській області такою політичною силою є "ВО Черкащани".

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У Черкасах мешканці будинків виступили проти вирубки дерев і побудови закусочної (ВІДЕО)

Жителі двох багатоповерхівок на Проспекті Перемоги в Черкасах, виступили проти майбутньої забудови. Йдеться про ділянку біля будинку №8. Тут...

Черкаська СБУ заочно повідомила про підозру ще одному колаборанту: вів «бізнес» з «днр»

Співробітники Служби безпеки викрили підконтрольну рф фірму, яка співпрацює з так званою «генеральною прокуратурою «днр»». Фігурант – 42-річний приватний...

Цікаве:

Які спортивні добавки справді працюють: правда без маркетингу

Ринок спортивного харчування щороку зростає – разом із кількістю...

Літнє взуття для активних днів: як обрати ідеальні кеди на теплу пору

У літньому гардеробі важливу роль відіграє зручне, дихаюче та...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас