Online TV
Новини"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.

Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.

Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України.

У Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".

Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Так у Черкаській області такою політичною силою є "ВО Черкащани".

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Уманський ліцей купує авто за 1,1 млн грн

Уманський професійний аграрний ліцей оголосив тендер на купівлю авто Skoda Kamiq 2025 року за 1,1 млн грн. Це стало...

В Черкасах оштрафували магазин більш ніж на мільйон гривень

У Черкасах фахівці управління податкового аудиту ДПС провели перевірку магазину, що торгує побутовою технікою та аксесуарами. Під час інспекції...

Цікаве:

Онлайн-кредитування в Україні: міф чи реальність безвідмовності?

У сучасному світі, де фінансові потреби виникають несподівано, онлайн-кредитування...

Подарункові набори корейської косметики 2025: як вибрати WOW-комплект

У 2025 році універсальні подарунки на всі випадки життя...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x