Online TV
Новини"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.

Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.

Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України.

У Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".

Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Так у Черкаській області такою політичною силою є "ВО Черкащани".

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

26 жовтня Україна переходить на зимовий час – переведіть свої годинники

У ніч із суботи на неділю, 26 жовтня переходимо на зимовий час. Українці традиційно переведуть стрілки годинника на годину...

Коли громади об’єднуються: Черкаси та Ужгород почали нову сторінку співпраці

У Черкасах налагоджують новий міст партнерства — цього разу з Ужгородом. До міста завітала делегація із Закарпаття на чолі...

Цікаве:

Як правильно вибрати жіночі ботфорти для різних випадків

Жіночі ботфорти вже давно стали незамінною частиною гардероба сучасної...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x